کد خبر : 1618229 | 27 خرداد 1398 ساعت 13:40 | 678 بازدید | 0 دیدگاه

توافق سرمربی تیم ملی تفنگ ایران با اندونزی

ابراهیم اینانلو که سالها به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی تفنگ ایران فعالیت کرده، با کشور اندونزی به توافق رسید.

توافق سرمربی تیم ملی تفنگ ایران با اندونزی

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، ابراهیم اینانلو سالها به عنوان مربی در کنار ملی‌پوشان تفنگ ایران حضور داشته است. بعد از رفتن لازلو از ایران، وی به عنوان سرمربی هدایت ایران را برعهده گرفت اما نکته جالب اینجاست که فدراسیون ایران با این مربی به صورت 3 ماهه قرارداد بسته و این قرارداد را تمدید می‌کرده است این در حالی است که در زمان ریاست مهدی هاشمی قرارداد مربیان یک ساله بود. نکته قابل تامل اینکه در قرارداد اینانلو چیزی به اسم سرمربی قید نشده است.

 

برای حضور در مسابقات جهانی مونیخ، فدراسیون تیراندازی ایران از الهام هاشمی دعوت کرد تا در کنار بانوان ایران باشد اما با پایان قرارداد 3 ماهه‌اش بعد از مسابقات جهانی مونیخ عدم تمایل خود را برای ادامه همکاری اعلام کرد.

 

ابراهیم اینانلو نیز با پیشنهادی از کشور اندونزی روبه‌رو شده و قرار است پنجشنبه راهی این کشور شود. با توجه به اتمام قرارداد اینانلو با فدراسیون ایران، وی قرار است چندماهی را در اندونزی کار کند تا طرفین وضعیت هم را بررسی کنند. براین اساس به نظر می‌رسد فدراسیون ایران برای تیم ملی تفنگ باید به دنبال مربی دیگری باشد.

 

پیش از این رضا ملک محمودی درباره وضعیت مربیان تفنگ گفته بود در صورتی که فدراسیون تیراندازی با اینانلو و هاشمی به توافق نرسد با مربیان خارجی وارد مذاکره خواهد شد.

 

ملک‌محمدی درباره اینکه اینانلو با پیشنهادی خارجی روبه‌رو شده و پنجشنبه ایران را ترک می‌کند، اظهار داشت: او دوست دارد برود اما ما دوست نداریم! از او خواسته‌ایم بالاسر ورزشکاران ایران باشد. 

 

وی در پاسخ به این سوال اینانلو با یک کشور شرق آسیا به توافق رسیده، خاطرنشان کرد: ما در حال گفت‌وگو هستیم. او روز گذشته نیز فدراسیون بود اما اگر برود هم برایش آرزوی موفقیت داریم.

 

دبیر فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که آیا می‌دانید اینانلو با کدام کشور به توافق رسیده، عنوان کرد: خیر چون خیلی علاقه‌ای به این موضوع نداشتم از او نپرسیدم!

 

ملی‌پوشان ایران خود را برای حضور در مسابقات جهانی و قاره‌ای برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو آماده می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها