کد خبر : 1618253 | 27 خرداد 1398 ساعت 15:02 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

در پی لغو جلسه با مدیرعامل؛

ترابی با ناراحتی باشگاه پرسپولیس را ترک کرد

ستاره ملی پوش پرسپولیسی ها به دنبال قرار خود با مدیران پرسپولیس امروز به دفتر باشگاه مراجعه کرد اما هیچ جلسه ای بین او و مدیران پرسپولیس تشکیل نشد.

ترابی با ناراحتی باشگاه پرسپولیس را ترک کرد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی که یکی از ستاره های پرسپولیسی ها در لیگ هجدهم محسوب می شود به دنبال درخواست مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد خود با تیم امروز به باشگاه مراجعه کرد و در حالی که از قبل با او قرار و مدارها چیده شده بود و مطابق برنامه پیش بینی شده جلسه وی با عرب باید در ساعات اخیر برگزار می شد و در نهایت برای یک فصل آینده تکلیف ستاره پرسپولیسی ها مشخص شود.


اما زمانی که ترابی به محل باشگاه آمد مدیری در باشگاه نبود و او نیز بالاجبار مدت زمانی را برای حضور در باشگاه ماند اما پس از معطلی زیادی که نصیب او شد ترابی ترجیح داد انتظار برای حضور مدیران را به پایان برساند و در حالی که از دست پرسپولیسی ها به شدت ناراحت بود محل باشگاه را ترک کند. ستاره پرسپولیسی ها که ساکن کرج است، مسافت زیاد خانه تا باشگاه پرسپولیس را به دلیل قولی که برای برگزاری جلسه داده بود پشت سر گذاشت اما در کمال تعجب مسئولی که باید با ستاره این روزهای فوتبال ایران برای ادامه حضور در پرسپولیس مذاکره می کرد با سهل انگاری فرصت خوبی را از دست داد و البته با نیامدن خود زحمت زیادی نیز برای این بازیکن ملی پوش موجب شد. 

 

دیدگاه‌ها