کد خبر : 1618270 | 27 خرداد 1398 ساعت 16:41 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

مصاحبه طوفانی الخلیفی با فرانس فوتبال

هیچکس نیمار را مجبور نکرد به PSG بیاید

مدیر قطری پاری سن ژرمن در مصاحبه با فرانس فوتبال اظهاراتی صریح در مورد قضیه نیمار و امباپه داشت و به همه بازیکنانش هشدار داد.

هیچکس نیمار را مجبور نکرد به PSG بیاید

به گزارش "ورزش سه"، در یک ماه اخیر و به خصوص پس از صحبت های کیلیان امباپه در مراسم بهترین های لوشامیپونا که خواهان اخذ مسئولیت های بیشتر در تیمش شد، شایعات اختلاف او با نیمار و سران پی اس جی قوت گرفت.

در روزهای اخیر نیز گفته می شد ستاره جوان فرانسوی بسیار نزدیک به رئال است و باشگاه مادریدی منتظر چراغ سبز ناصر الخلیفی برای شروع مذاکرات است اما مدیر قطری امروز به تمام این شایعات پایان داد.

 

 

1413595

 

 

او در مورد احتمال جدایی امباپه و نیز سیاست نقل و انتقالاتی باشگاهش به فرانس فوتبال گفت:« اطمینان دارم که امباپه به احتمال 200 درصد در پی اس جی خواهد ماند و فصل بعد نیز برای ما بازی خواهد کرد.

ما تغییراتی در تیم مدیریت ورزشی ایجاد کرده ایم؛ چرا که نیاز به یک شوک بزرگ داشتیم. پی اس جی دیگر صرفا ستاره جذب نخواهد کرد. از حرف من بد برداشت نکنید، ما به بازیکنانی باکیفیت اما با ذهنیت بالا نیازمندیم. دیگر صرفا بر اساس شهرت بازیکن، او را جذب نخواهیم کرد. لئوناردو از این پس مسئول نقل و انتقالات ما و مدیر ورزشی خواهد بود و همچنین وظیفه دارد تا مانع دخالت اشتباهات و تخلفات فردی بازیکنان در عملکرد کلی تیم شود.»

 

 

1413596

 

 

الخلیفی در ادامه افزود:« هر بازیکن باید مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد. عملکرد همه باید متفاوت با قبل شود. باید بیشتر کار کنند و بازدهی بیشتری نشان دهند. پی اس جی محلی برای خوشگذرانی نیست. اگر بازیکنی با این امر مخالف است، درهای خروج به روی او باز است و خداحافظ.»

 

 

1413597

 

 

نیمار:« واقعیت این است که هیچکس نیمار را مجبور نکرد به پی اس جی بیاید. او از همان روز اول مطلع بود که جذب یک پروژه جدید شده و اینکه باید خود را وقف موفقیت آن کند. نه تنها نیمار که از این پس همه باید خودشان را فدای تیم کنند. اگر تا الان به اهداف مان نرسیده ایم، مقصر یک نفر نبوده است. از خودم به عنوان مقصر اول شروع می کنم. از این پس دیگر هیچکس را در پی اس جی بر خلاف میل باطنی اش نگاه نخواهیم داشت. هرکسی بماند، باید دو برابر تلاش کند تا این پروژه به ثمر برسد.»

دیدگاه‌ها