کد خبر : 1618293 | 27 خرداد 1398 ساعت 18:27 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از بختیار و جعفری؛

خالد شفیعی هم با سپاهان فسخ کرد

مدافع تیم فوتبال سپاهان پس از یک فصل حضور در این تیم و علیرغم اینکه هنوز قراردادش با طلایی پوشان خاتمه نیافته، مانند بختیار رحمانی و حسن جعفری قراردادش با این تیم را فسخ کرد.

خالد شفیعی هم با سپاهان فسخ کرد

به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی در ابتدای لیگ هجدهم یکی از خریدهای امیر قلعه نویی برای تقویت خط دفاعی سپاهان بود و او از تیم فوتبال ذوب آهن همانند بختیار رحمانی و استنلی کی روش به دیگر تیم اصفهانی کوچ کرد.


مدافع شماره ۴۴ تیم فوتبال سپاهان در نیم فصل اول فرصت بازی پیدا می کرد ولی طی نیم فصل دوم تنها در دیدارهایی سرمربی سپاهان از او استفاده کرد که یزدانی و پورقاز با محرومیت مواجه شدند و همین موضوع سبب شده تا خالد شفیعی که سومین همکاری اش با قلعه نویی را تجربه کرد به دنبال جدایی از تیم باشد. شفیعی طی فصلی که گذشت 13 بار برای طلایی پوشان به میدان رفت و یک بارهم در پیروزی 3 گله برابر سایپا برای تیمش گلزنی کرد.

 

خالد شفیعی این روزها در ایران حضور ندارد و برای استراحت به خارج از کشور سفر کرده، ولی آنطور که به "ورزش سه" می گوید با مسئولان باشگاه سپاهان به توافق رسیده تا  علیرغم اینکه یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده، با رضایت طرفین به این همکاری خاتمه داده شود.

 

شفیعی که پیشنهاداتی از تیم های لیگ برتری هم دارد، شاید بار دیگر به کشورهای جنوب شرقی آسیا بازگردد. این بازیکن در لیگ هفدهم و پس از اینکه از تراکتورسازی به یکباره به فوتبال کره جنوبی کوچ کرده بود، از تیم آف سی سئول به ذوب آهن پیوست و به نظر حالا می خواهد فوتبالش را دوباره در فضایی خارج از فوتبال ایران دنبال کند.

 

امروز حسن جعفری و بختیار رحمانی دو بازیکن دیگر سپاهان بودند که از این تیم جدا شدند و سجاد شهباززاده هم قرارداد خود را با طلایی پوشان دوفصل دیگر تمدید کرد تا یکی از روزهای پر اهمیت سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی لیگ نوزدهم کلید خورده باشد.

دیدگاه‌ها