کد خبر : 1618316 | 27 خرداد 1398 ساعت 20:05 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر؛ مقصد خروجی بعدی رئال مادرید

به نظر می رسد متئو کواچیچ، هافبک کروات رئال مادرید در آستانه انتقال به اینتر قرار دارد.

اینتر؛ مقصد خروجی بعدی رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد یک ساله و قرضی متئو کواچیچ با باشگاه چلسی به پایان رسیده و بعید به نظر می رسد آبی های لندن تمایلی به مذاکره برای جذب دائمی کواچیچ داشته باشند و احتمالا او چاره ای جز بازگشت به رئال مادرید ندارد.

 

اما در مادرید نیز کسی در انتظار هافبک کروات نیست و زین الدین زیدان تمایلی به قرار دادن نام کواچیچ در لیست خود ندارد. ستاره هایی چون پل پوگبا و کریستن اریکسن در لیست خرید کهکشانی ها قرار گرفته و بعید به نظر می رسد جایی برای حضور در ترکیب برای کواچیچ وجود داشته باشد.

 

1368440

 

کوریره دلا اسپورت مدعی شد کواچیچ قصد دارد در تابستان راهی اینتر شود و به همین دلیل قصد دارد مدیران رئال مادرید را برای پاسخ مثبت به این انتقال تحت فشار قرار دهد. با توجه به حقوق 4 میلیون یورویی کواچیچ، ورود همزمان او با انتقال نیکو بارلا به اینتر مشکل ساز نخواهد بود و اینتر می تواند با یک قرارداد قرضی و گزینه خرید در پایان فصل، انتقال کواچیچ به سن سیرو را قطعی سازد.

 

متئو کواچیچ در تابستان سال 2015 و با مبلغ 30 میلیون یورو به درخواست رافا بنیتس راهی مادرید شد اما در این تیم هیچگاه جایگاه ثابتی به دست نیاورد و حالا احتمالا دوباره لباس اینتر را بر تن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها