کد خبر : 1618324 | 27 خرداد 1398 ساعت 21:22 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

دو ستاره؛ هدیه یوونتوس به سرمربی جدید

مائوریتسیو ساری لیست خرید خود را برای تابستان امسال به مدیران یوونتوس ارائه داده است.

دو ستاره؛ هدیه یوونتوس به سرمربی جدید


به گزارش "ورزش سه"، همانطور که پیش بینی می شد دیروز بالاخره مائوریتسیو ساری به عنوان سرمربی جدید یوونتوس انتخاب شد و حالا هواداران این باشگاه در انتظار ورود نام های جدید برای فصل نقل و انتقالات تابستانی هستند.

 

اسکای اسپورتس مدعی شد پل پوگبا و فدریکو کیه زا، دو بازیکن مورد علاقه مائوریتسیو ساری برای انتقال به یوونتوس در این تابستان هستند. پوگبا دیروز در مصاحبه ای در توکیو فاش کرد بعد از سه فصل حضور در ترکیب منچستریونایتد، حالا به دنبال چالش های جدید است تا شایعات در مورد آینده او افزایش یابد.

 

1412336

 

اگرچه رئال مادرید به شدت خواهان جذب این هافبک 26 فرانسوی است، اما یوونتوس فابیو پاراتیچی را شخصا مامور مذاکره با پوگبا کرده و قصد دارد با ارائه پیشنهاد هنگفت، پل پوگبا را مجاب به بازگشت به تورین کند. البته یوونتوس اگر در جذب پوگبا ناموفق باشد به سراغ سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک صربستانی لاتزیو خواهد رفت.

 

دومین بازیکن لیست مائوریتسیو ساری از فیورنتینا خواهد بود و فدریکو کیه زا در تیررس بیانکونری قرار گرفته است. اگرچه کومیسو، مالک جدید وایولا علاقه ای به فروش مهاجم ایتالیایی و آینده دار خود ندارد، اما یوونتوس قصد دارد با پیشنهادی 70 میلیون یورویی زمینه انتقال کیه زا به تورین را فراهم کند.

 

همچنین اخباری در مورد احتمال حضور مائورو ایکاردی، مهاجم 26 ساله اینتر در تورین نیز شنیده می شود اما هنوز مشخص نیست استراتژی اینتر برای فروش این بازیکن چیست و احتمالا طی هفته های آتی، روند مذاکرات آنها با یوونتوس شدت خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها