کد خبر : 1618332 | 27 خرداد 1398 ساعت 21:39 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی و رد دوباره پیشنهاد بارسلونا

چلسی علاقه ای به فروش ویلیان، وینگر 30 ساله و برزیلی خود به بارسلونا ندارد.

چلسی و رد دوباره پیشنهاد بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای تقویت بخش هجومی خود با باشگاه چلسی برای انتقال ویلیان وارد مذاکره شده اما طبق ادعای اسکای اسپورتس، آبی های لندن امسال نیز پیشنهاد بارسلونا برای فروش ستاره برزیلی خود را رد کرده اند.

 

1403121

 

بارسا قصد داشت با رقم 35 میلیون پوند ویلیان را به خدمت بگیرد اما با توجه به محرومیت چلسی از 2 پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو و همچنین از دست دادن ستاره ای مانند ادن هازارد، این باشگاه تلاش می کند تمام بازیکنان خود را برای فصل دشوار پیش رو حفط کند و تمایلی به فروش ویلیان به بارسلونا ندارد. به جز بارسا، اتلتیکومادرید نیز خواهان جذب این بازیکن بوده اما پاسخ چلسی به آنها نیز مشابه بوده است.

 

بارسلونا در 2 تابستان گذشته نیز برای خرید ویلیان اقدام کرده بود که هر بار پیشنهاد آنها رد شده بود و این اتفاق برای سومین فصل متوالی تکرار شده است.

 

تنها یک سال از قرارداد ویلیان با باشگاه چلسی باقی مانده و در صورت عدم فروش وی، این بازیکن برزیلی تابستان سال بعد می تواند به رایگان چلسی را ترک کند اما با توجه به محرومیت از خرید بازیکن، چلسی ترجیح داده ویلیان را برای آخرین فصل حفظ کند و تابستان سال بعد شاهد جدایی او باشد.

دیدگاه‌ها