کد خبر : 1618366 | 28 خرداد 1398 ساعت 09:27 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

سپهر حیدری از شجاع دعوت کرد؛

خالق دقیقه 96 در کمپین ورزش سه

سپهر حیدری معروف به «خالق دقیقه 96» به کمپین ورزش سه پیوست و از شجاع خلیل زاده نیز دعوت کرد.

خالق دقیقه 96 در کمپین ورزش سه

به گزارش "ورزش سه"، سپهر حیدری یکی از محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس است. او که تا بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس هم پیش رفت، پس از پیوستن به کمپین ورزش سه برای کمک به بازسازی مناطق سیل زده گفت: سلام خدمت دوستان عزیز. سپهر حیدری هستم، با کمال افتخار به کمپین کمک به سیل زدگان ورزش سه می پیوندم.

 

سپهر حیدری همچنین گفت: قبلا هم کمک کردم به هموطنانم و قطعا بازهم کمک خواهم کرد. آن ها هموطنان ما هستند و به ما نیاز دارند.

 

او در پایان با دعوت از مدافع پرسپولیس گفت: از شجاع خلیل زاده دعوت می کنم به کمپین بپیوندد تا به همنوع و هموطنان خود کمک کنیم.

 


تا به امروز چهره های ورزشی زیادی از جمله امیر قلعه نویی، کیمیا علیزاده، یحیی گل محمدی، مجید جلالی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، علی فتح الله زاده، فرزان عاشورزاده و ... ضمن حضور در این کمپین از دیگر چهره های ورزشی برای اضافه شدن به این جمع جهت انجام کار خیرخواهانه دعوت به عمل آوردند تا زنجیره این کمک ها ادامه دار باشد.

 


هموطنانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کرده و رسید آن را برای وبسایت ورزش سه ارسال کنند تا علاوه بر اجر معنوی، نام شان در میان شرکت کنندگان در کمپین ثبت شود. این کمپین از تاریخ 22 اردیبهشت ماه آغاز شده و به مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت تا ستاره های محبوب مردم و چهره های ورزشی کمک های خود به مردم سیل زده را با استفاده از این کمپین به دست آنها برسانند.

دیدگاه‌ها