کد خبر : 1618382 | 28 خرداد 1398 ساعت 10:47 | 975 بازدید | 0 دیدگاه

عنابی ها برای سفر به سائوپائولو چمدان بستند

قهرمان آسیا دوباره به کی روش رسید

شروع رویایی عنابی ها در کوپاآمریکا با متوقف کردن پاراگوئه در ماراکانا بار دیگر نگاه ها را به قهرمان آسیا و میزبان آتی جام جهانی 2022 معطوف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، قطر در اولین تجربه خارج از قاره کهن به عنوان یکی از دو مهمان آسیایی راهی کوپاآمریکا 2019 شد تا در یکی از دشوارترین گروه ها به مصاف رقبای سرشناس از این منطقه برود. ماجراجویی عنابی های جاه طلب در گام اول با تساوی شیرین و حیثیتی برابر پاراگوئه به پایان رسید تا تعریف و تمجیدها از تیمی که فیلیکس سانچس ساخته است، ادامه داشته باشد.


نمایش در خور توجه قهرمانان آسیا در ماراکانا آن هم مقابل تیمی مثل پاراگوئه نشان داد این تیم همچنان حرف های زیادی برای گفتن دارد. سانچس با هنرنمایی زوج تهاجمی خود متشکل از اکرم عفیف و المعزعلی آقای گل جدید آسیا توانست بهترین شروع ممکن را برای یکی از دو نماینده آسیا رقم بزند تا دومین بازی این تیم در کوپا آمریکا با حساسیت بیشتری پیگیری شود.


عنابی ها حالا باید مقابل تیمی به میدان بروند که چهره ای نام آشنا هدایت آنها را برعهده دارد. کسی که سال ها در حسرت عبور از سد شاگردان او در ایران بودند و در نهایت هم به این خواسته و هدف خود نرسیدند. کارلوس کی روش بیش از هشت سال روی نیمکت رهبری ایران مقابل قطری ها به میدان رفت و بارها آنها را ناکام گذاشت از جمله در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 که شکست های تلخی را به عنابی ها تحمیل کرد.


کی روش این بار با کلمبیا در کوپاآمریکا 2019 حضور دارد، تیمی که در گام اول یکی از دو مدعی سنتی قهرمانی را با دو گل از پیش رو برداشت تا برای مصاف با عنابی های قهرمان آسیا آماده باشد. قطری ها بامداد امروز چمدان ها را برای کوچ از ریودوژانیرو به سائوپائولو بستند تا بامداد فردا شاهد رویارویی مهم و سرنوشت ساز با کی روش و شاگردان جدیدش در کلمبیا باشند.

 

1413687

 

1413688

دیدگاه‌ها