کد خبر : 1618385 | 28 خرداد 1398 ساعت 10:51 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ماجدی: فرهاد گفت تیم را به المپیک می برم

تمرینات تیم امید چند روزی است که در کمپ تیم های ملی زیر نظر فرهاد مجیدی آغاز شده است و سرمربی جدید تیم امید مشغول ارزیابی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم است.

ماجدی: فرهاد گفت تیم را به المپیک می برم

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد ماجدی دستیار فرهاد مجیدی که در استقلال به دلیل حمایت از فرهاد مجیدی در برابر مربی خارجی مورد انتقاد قرار گرفته بود! در مورد وضعیت تیم امید می گوید: تمرینات را آغاز کرده ایم. آقا فرهاد مشغول ارزیابی بازیکنان است اما به زودی بازیکنان برای شروع تمرینات اصلی نهایی می شوند. همه چیز خوب پیش می رود و تیم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد و فرهاد هم خیلی با انگیزه کار می کند. او گفته همه تلاش خود را بکار می گیرد تا تیم امید را به المپیک رهنمون کند و به تحقق این موضوع خیلی امیدوار است. به واقع آقا فرهاد به صعود تیم امید به المپیک ایمان دارد و شک ندارم این حس به بازیکنان هم القاء خواهد شد.

 

فرشاد ماجدی در مورد برنامه های آتی تیم امید گفت: بعد از نهایی کردن لیست بازیکنان چیزی که به ما در مسیر آماده سازی کمک می کند انجام بازی های دوستانه است. در این خصوص فدراسیون فوتبال و حمید استیلی در تلاش هستند تا بهترین بازی های دوستانه از جمله بازی با تیم ژاپن برای تیم امید تدوین شود. در این صورت ما شرایط خوبی را در ماه های آتی تجربه خواهیم کرد. دلیلی برای نا امیدی از صعود به المپیک وجود ندارد چرا که فوتبال ما در آسیا جز خوب هاست. فقط باید تلاش کنیم و از همه مهمتر تدارک خوبی برای تیم امید داشته باشیم.

 

دستیار فرهاد مجیدی در تیم امید در واکنش به این انتقاد که می گویند فرهاد مجیدی برای هدایت تیم امید کم تجربه است، می گوید: ما اگر قرار باشد چنین نگاهی به مربیان جوان داشته باشیم هیچ گاه نباید به مربیان جوان بهاء دهیم که این رفتار درستی در فوتبال حرفه ای نیست. من زمانی که دستیار فرهاد مجیدی در استقلال شدم مدیریت خوب او را دیدم. هم چنین بهاء دادن به جوان ها و از همه مهم تر مشورت با دستیاران. به همین خاطر گفتم او بهترین گزینه برای هدایت استقلال است. به خصوص که از جنس این تیم است. البته در این برهه از زمان بهترین آرزوها را برای استقلال دارم و امیدوارم تیم با کادر فنی جدید موفق شود چون مهم شاد کردن دل هواداران است و سیاست های باشگاه هم قابل احترام است. در مورد حضور فرهاد مجیدی در تیم امید هم باید بگویم فرهاد با تجربیات گرانبهایی که اندوخته و هم چنین مشورت با دوستان انشاالله در هدایت تیم امید موفق عمل خواهد کرد و من جای نگرانی نمی بینم. قرار نیست من برای پذیرش هدایت تیمی قبلا آن جایگاه را تجربه کرده باشم. در این صورت مشورت هیچ جایگاهی در روابط اجتماعی نخواهد نداشت. یک نکته مهم؛ الان به جای نقد حضور فرهاد مجیدی در تیم امید، باید این تیم را حمایت کنیم و به این تیم دلگرمی بدهیم.

دیدگاه‌ها