کد خبر : 1618411 | 28 خرداد 1398 ساعت 12:36 | 939 بازدید | 0 دیدگاه

عنابی ها شگفتی بزرگی خلق کردند

تمجید از قهرمان آسیا در رسانه‌های آمریکای جنوبی

یک روز بعد از متوقف کردن پاراگوئه در ماراکانا رسانه های معتبر کشورهای آمریکای جنوبی به تمجید از قهرمان آسیا به عنوان یکی از دو مهمان جام پرداختند.

تمجید از قهرمان آسیا در رسانه‌های آمریکای جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، قطر به عنوان یکی از دو مهمان آسیایی حاضر در کوپا آمریکا 2019 موفق شد در اولین بازی خود مقابل پاراگوئه با تساوی 2-2 زمین را ترک کند تا با این نمایش همه نگاه ها را به خود معطوف کند.


نمایش هیجان انگیز عنابی ها تا جایی جالب توجه بود که رسانه های معتبر کشورهای آمریکای جنوبی با تیترهای جالب توجه به تعریف و تمجید از فیلیکس سانچس اسپانیایی و شاگردانش پرداخت درست مثل روزنامه های دوحه که نتوانستند خوشحالی خود از عملکرد عنابی ها را بروز ندهند.


در زیر به بخشی از واکنش ها و بازتاب های رسانه ای از عملکرد قهرمان آسیا در اولین بازی خود در کوپاآمریکا اشاره کردیم.

 

الرایه؛ بعد از بازی خوب مقابل پاراگوئه تیم ملی به تیتر اول روزنامه های برزیل تبدیل شد و آنها با تمجید از نتیجه و نمایش عنابی ها به عنوان قهرمان آسیا را دور از انتظار دانستند. بسیاری حضور تیم قطر در این دوره از مسابقات را قدرتمندانه توصیف کردند و مدعی شدند این نمایش پیام ویژه ای دارد آن هم این که میزبان جام جهانی تیم قدرتمندی است.

 

ووله ؛ تساوی با قطر یک شکست بزرگ برای پاراگوئه است. این نتیجه بزرگ ترین شگفتی جام در همین روز اول بود چون کمتر کسی تصور این بازی قدرتمندانه از قهرمان آسیا و شاگردانش سانچس اسپانیایی را داشت. عنابی ها روی زمین فوق العاده بازی کردند و نمایش سرعتی و هماهنگی آنها بی نظیر بود.

 

گلوبو برزیل؛ وقتی مربی پاراگوئه مخالفت خود را با حضور تیم های مهمان به زبان می آورد نشان می دهد که او از نتیجه بازی با قطر ناراضی است.

 

دیارو پاراگوئه؛ با تیتری بزرگ نوشت "جذاب و هیجان انگیز". این روزنامه پرتیراژ در کشور پاراگوئه با این تیتر از قدرت دو تیم تمجید کرد اما با انتشار انتقادهایی از کادر فنی پاراگوئه مدعی شد که سانچس اسپانیایی نیمه مربیان را به سود خود تمام کرد.

 

اسپورتس نت؛ قطر در بازی اول خود در کوپا آمریکا همه را در ماراکانا شگفت زده کرد. عملکرد عالی آنها واقعا قابل تمجید است. آنها که در ورزشگاه حضور داشتند تا آخرین ثانیه در انتظار تغییر نتیجه بودند.

لاته بولیوی؛ نمایش قطر دور از انتظار بود و حالا همه از این تیم به عنوان قهرمان آسیا به عنوان تیمی خطرناک نام می برند.

 

سایت کنفدراسیون آمریکای جنوبی؛ تماشاگران حاضر در مارکانا شگفت زده شده بودند و تا آخرین لحظه منتظر شگفتی بزرگ تر از قطر بودند.

 

1413709

دیدگاه‌ها