کد خبر : 1618415 | 28 خرداد 1398 ساعت 12:40 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم جوان برزیلی از امروز در رئال مادرید

رودریگو؛ پسر رئالی که به رویایش رسید

روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی درباره رودریگو خرید جدید رئال مادرید می‌گوید او از کودکی هوادار دوآتشه رئال بوده و حالا به آرزویش رسیده و می‌گوید احساس می‌کند در رویا زندگی می‌کند.

رودریگو؛ پسر رئالی که به رویایش رسید

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی مارکا امروز صفحه اول خود را به رودریگو، خرید جدید رئال اختصاص داده و از به واقعیت تبدیل شدن رویای کودکی او می‌گوید. مارکا عکسی از آلبوم خانوادگی رودریگو را چاپ کرده که او را در 9 سالگی به همراه پدر و مادرش نشان می‌دهد. رودریگو در این عکس که در سال 2010 گرفته شده پیراهن رئال مادرید را به تن دارد.

 

14137151413716

 

رودریگو به مارکا می‌گوید آن پیراهن را هنوز در اختیار دارد هر چند چون دیگر اندازه‌اش نمی‌شود از آن به عنوان یک یادگاری استفاده می‌کند. عکسی که در 9 سالگی رودریگو گرفته شده، زمانی که ستاره برزیلی هواداری دوآتشه از رئال مادرید را آغاز کرده بوده.

 

1413712

 

پدر رودریگو، اریک هم فوتبالیست بازنشسته است و به عنوان دفاع راست در تیمهای کوچک شهر سائوپائولو بازی می‌کرده. به خاطر علاقه پدر به فوتبال است که رودریگو از زمینهای فوتبال جدا نمی‌شود و سرانجام به سانتوس راه یافته و در پست مهاجم به بازی گرفته می‌شود.

 

1413714

 

پدر رودریگو در واقع مدیر برنامه‌های او است. هر چند رودریگو مدیر برنامه‌هایی به نام نیک آرکوری هم دارد ولی او بیشتر مسائل مالی را دنبال می‌کند و رسیدگی به مسائل فوتبالی و فنی به عهده پدر رودریگو است.

 

رودریگو در 11سالگی به سانتوس ملحق می‌شود و چیزی نمی‌گذرد که باشگاه رئال ماردید متوجه استعداد ناب برزیلی او می‌شود. مارکا می‌گوید رودریگو 16ساله بوده که مدیر برنامه‌هایش نیک آرکوری به رئال مادرید اطلاع می‌دهد یک استعداد ناب برزیلی در سانتوس حضور دارد که شیفته رئال است.

 

رودریگو که امروز جوانی 18ساله است طبق برنامه امروز سه‌شنبه به صورت رسمی به هواداران رئال معرفی می‌شود.

 

دیدگاه‌ها