کد خبر : 1618447 | 28 خرداد 1398 ساعت 15:06 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

عربشاهی: از یک ماه پیش همه چیز چیده شده بود

سخنان تند پیشکسوت پرسپولیس علیه مدیران باشگاه

ضیا عربشاهی، پیشکسوت پرسپولیس نسبت به حواشی حول محور باشگاه واکنش تندی را نشان داد.

سخنان تند پیشکسوت پرسپولیس علیه مدیران باشگاه

به گزارش "ورزش سه" جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس علاوه بر اینکه اعتراض شدید هواداران را در پی داشت باعث ناراحتی پیشکسوتان این تیم نیز شد و حالا آن‌ها هم علیه مدیریت و هیئت مدیره موضع گیری داشته‌اند.

ضیا عربشاهی در خصوص بحرانی که جدایی برانکو از پرسپولیس به وجود آورده است، گفت: بی شک این بحران به خاطر بی کفایتی مدیران ماست. باشگاه استقلال و پرسپولیس را ببینید با مدیرانی اداره شده که وزارت ورزش گذاشته‌اند و فقط بدهی دارند. خودشان هم در مصاحبه‌های مختلف می‌گویند که بدهی روی بدهی وجود دارد. پس این پول‌هایی که گرفته‌اند کجا رفته است؟

طاهری در مصاحبه خود گفت که من 93 میلیارد درآمدزایی داشتم که 91 میلیارد از آن خرج تیم شد. پس این همه بدهی از کجاست؟ برانکو و بازیکنان این همه زحمت کشیدند. 40 میلیون هوادار پشت آن‌ها بودند و سه قهرمانی برای پرسپولیس به دست آمد. پس چرا نمی‌توانند پول این همه زحمت را پرداخت کنند. مدیران و اعضای هیئت مدیره فقط بلد هستند موقع قرارداد پیراهن در دست، عکس بگیرند؟ مدیران فعلی صلاحیت این را ندارند که تیم بزرگ را مدیریت کنند و فقط اذیت کردند. برانکو مظلوم بود و حیا داشت که تا به الان چیزی نگفت. هر مربی ایرانی بود همان سال اول شکایت می‌کرد. آن‌هایی که این بلا را سر پرسپولیس آوردند باید جواب بدهند. خود وزیر ورزش هم باید بیاید و جواب بدهد.


وی در ادامه سخنان خود با عصبانیت گفت: ما یک هفته بعد از اینکه آقای سلطانی فر وزیر شدند پیش ایشان رفتیم و با بچه‌های دیگر گفتیم که برای این تیم‌ها و هوادارانی که دارند ارزش قائل شوند. برانکو تا به اینجا به خاطر هواداران ایستاده است. ولی این را بدانید که برنامه چیده شده تا آقای X را به عنوان مدیرعامل و آقای Y  را به عنوان مربی انتخاب کنند. همه چیز از قبل مشخص است و چیده شده و فقط بیچاره آن هواداری که اینطور بازی می‌خورد. نمایندگان مجلس فقط زمان انتخابات یاد امثال من می‌افتند و حالا که باید حضور داشته باشند، نیستند. بیایید و ورود کنید و تیم را به صاحبان اصلی‌اش بدهید. 51 درصد سهام را به پیشکسوتان بدهید و باقی آن را نیز در اختیار هواداران قرار دهید و ببینید که چگونه همه شرایط روال می‌شود.


عربشاهی درباره مطالبه هواداران که استعفای مدیریت و اعضای هیئت مدیره است گفت: به نظر من همه افراد باشگاه از اول تا آخر باید بروند. این آقای حبیب زاده چه کسی است که به پرسپولیس آمده؟ آقازاده است یا پارتی گنده دارد؟ چرا باید زمین درفشی فر به مدت 5 سال در اختیار ایشان قرار بگیرد و هر بهره برداری از آن انجام شود؟ ایشان بالاتر است یا امثال من؟ شما اگر به جایی وصل هستید من هم دو جانباز در خانه دارم و از آن‌ها مراقبت می‌کنم. چرا به ما چنین چیزی نمی‌دهند؟ خواهش می‌کنم همه با هم از این باشگاه بروید.


بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص گزینه‌های مربیگری این تیم بعد از برانکو نیز گفت: می‌گویند که یکی از گزینه‌ها یحیی گل محمدی است. من او را خیلی دوست دارم و فرد با شخصیت و مربی بسیار خوبی است. ولی در این موقعیت یحیی نباید بیاید. چون او را دوست دارم این حرف را می‌زنم. ولی بدانید که می‌خواهند قطبی را بیاورند. از یک ماه پیش با جدایی او از فولاد این برنامه کلید خورد و مهرداد میناوند شیر مادر حلالش باشد که از ابتدا این موضوع را بیان کرد. الان در پرسپولیس کار خیلی سخت است. دو برد به دست نیاوری تماشاچی مربی را بیرون می‌کند.


عربشاهی در پایان سخنان خود نیز گفت: آن‌هایی که می‌گفتند پرسپولیس تحت حمایت وزیر است، فقط خواستند تیم را داغون کنند که به هدف خود نیز رسیدند. همه این مسائل چیده شده و من فقط دلم به حال هوادار می‌سوزد. امثال ما پیشکسوتان به دنبال نیمکت پرسپولیس نیستیم. همین که برای تیم و هواداران بازی کردیم افتخار می‌کنیم. ما مثل دیگر افراد نیستیم که مثل چرخ و فلک در تیم‌های دیگر چرخیدند و حالا به دنبال نشستن بر روی نیمکت تیم هستند.

دیدگاه‌ها