کد خبر : 1618456 | 28 خرداد 1398 ساعت 15:27 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک رئال در آستانه پیوستن به اتلتیکو مادرید

مارکوس یورنته هافبک دفاعی جوان رئال مادرید، به احتمال زیاد فصل بعد در اتلتیکو توپ خواهد زد.

هافبک رئال در آستانه پیوستن به اتلتیکو مادرید

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، پس از اینکه رودریگو هرناندز به سران اتلتیکو اعلام کرد که قصد جدایی دارد، آنها چندان متعجب نشدند چرا که از قبل مطلع بودند که سیتی قصد پرداخت بند فسخ 70 میلیون یورویی رودریگو را دارد و به همین دلیل از هفته ها پیش مذاکره با جانشین او یعنی مارکوس یورنته را آغاز کرده بودند.

یورنته محصول آکادمی رئال مادرید است و پس از درخشش در آلاوس که در آن به صورت قرضی بازی می کرد، به رئال برگشت. او چندان مورد اعتماد زیدان قرار نداشت؛ ولی فصل قبل با ورود لوپتگی و سپس سولاری، توانست جایگاهی ثابت در رئال پیدا کند و کاسیمیرو را نیمکت نشین کرد.

 

 

1413744

 

 

بازگشت زیدان اما رویای یورنته را نقش بر آب کرد و او مطابق انتظار به نیمکت ذخیره ها تبعید شد. او که پدرش سابقه بازی برای اتلتیکو را دارد، از هفته پیش با این باشگاه وارد مذاکره شده و به توافق نهایی نیز دست یافته است. دیگو سیمئونه(سرمربی اتلتیکو) به او وعده جایگاهی ثابت را داده و یورنته دیگر علاقه ای برای بازی با رئال را ندارد.

 

اتلتیکو قصد دارد پیشنهادی 40 میلیون یورویی به رئال ارائه دهد و البته واضح است که رئال به سادگی قصد از دست دادن بازیکن آکادمی خود را ندارد اما نیاز باشگاه برای فروش بازیکن به منظور فرار از نقض فرپلی مالی از  یک طرف و از سوی دیگر علاقه یورنته برای بازی در اتلتیکو، احتمالا سران رئال را متقاعد به پذیرش پیشنهاد تیم دوم شهر مادرید خواهد کرد.

 

یورنته تنها در صورتی از رئال جدا خواهد شد که به اتلتیکو برود چرا که او قصد دارد تحت هر شرایطی در مادرید به فوتبال خود ادامه دهد و به همین دلیل نیز اخیرا پیشنهاد اینتر را رد کرد. یورنته با حضور در ترکیب ثابت اتلتیکو، می تواند به پیراهن تیم ملی اسپانیا نیز برسد و بازی در لیگ قهرمانان را به عنوان بازیکن اصلی تجربه کند.

دیدگاه‌ها