کد خبر : 1618459 | 28 خرداد 1398 ساعت 15:34 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش فدراسیون فوتبال به خداحافظی پژمان منتظری

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: منتظری در دیدار با سوریه و کره جنوبی به عنوان یک چهره باتجربه و موثر در کنار ملی پوشان بود و تا آخرین لحظه مسئولیت خود را به بهترین شکل انجام داد.

واکنش فدراسیون فوتبال به خداحافظی پژمان منتظری

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اعلام پژمان منتظری، مدافع با سابقه تیم ملی برای خداحافظی از جمع ملی پوشان عنوان کرد: پژمان منتظری چهره ارزشمند و نام بزرگی برای فوتبال ملی محسوب می شود که شایستگی ها و فداکاری هایش هرگز از اذهان علاقمندان به فوتبال نخواهد رفت.حضور مستمر او در سالیان متمادی با پیراهن مقدس تیم ملی و تعهد این بازیکن در میدان های بزرگ می تواند الگویی برای نسل های آینده باشد.

 

وی ادامه داد: سرپرست تیم ملی بزرگسالان، کادر فنی و ملی پوشان با افتخار اردوی اخیر تیم ملی برای بازی های دوستانه مقابل سوریه و کره جنوبی را در کنار پژمان عزیز سپری کردند.البته پیش از آغاز این اردو، وی خواهان خداحافظی شد که سرمربی تیم ملی و کادر فنی تیم ملی با این موضوع مخالفت کردند و خواستند تا این بازیکن در این اردوها همراه تیم ملی باشد. بر این اساس، منتظری در دیدار با سوریه و کره جنوبی به عنوان یک چهره باتجربه و موثر در کنار ملی پوشان بود و تا آخرین لحظه مسولیت خود را به بهترین شکل انجام داد.

 

علوی خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی جدید صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال، برای هر بازیکنی که از تیم ملی خداحافظی می کند برنامه خداحافظی پیش بینی خواهد شد. بدون شک، پژمان عزیز را همچنان ملی پوش می دانیم.فدراسیون فوتبال امیدوار است وی در ادامه مسیر زندگی ورزشی اش هم موفق باشد و فوتبال کشور همچنان از شایستگی های منتظری بهره مند شود.

 

دیدگاه‌ها