کد خبر : 1618505 | 28 خرداد 1398 ساعت 18:41 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

هر روز جدی تر از دیروز؛

ستاره برزیلی؛ کلید انتقال نیمار به رئال مادرید

با ورود یک بازیکن به معامله، انتقال نیمار از پاری سن ژرمن به رئال مادرید ممکن به نظر می رسد.

ستاره برزیلی؛ کلید انتقال نیمار به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد باشگاه پاری سن ژرمن مشکلی با فروش نیمار، ستاره برزیلی خود در تابستان امسال ندارد اما آنها پیشنهادی کمتر از 220 میلیون یورو را برای جدایی این بازیکن 27 ساله قبول نخواهند کرد. 2 سال بعد از انتقال نیمار به پاری سن ژرمن، شرایط بر وفق مراد وی پیش نرفته و ناصر الخلیفی نیز دیروز احتمال جدایی وی را رد نکرد.

 

اما نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد ممکن است با ورود کاسمیرو به این معامله، شرایط برای انتقال نیمار به رئال مادرید تسهیل شود. مدیران پاری سن ژرمن مدت هاست به دنبال یافتن جانشینی برای تیاگو موتا هستند و انتقال کاسمیرو به پاریس می تواند کلید نهایی شدن پروژه حضور نیمار در رئال مادرید باشد.

 

1413789

 

زین الدین زیدان قصد دارد رئال مادریدی متحول شده را برای فصل بعد راهی میدان کند و به نظر می رسد نقش کاسمیرو در این میان همانند گذشته پررنگ نیست و احتمال جدایی وی وجود دارد. همچنین با انتقال احتمالی پل پوگبا به برنابئو، شرایط برای کاسمیرو در مسیر قرار گرفتن در ترکیب ثابت رئال مادرید دشوارتر خواهد شد و پاری سن ژرمن می تواند مقصد مناسبی برای این هافبک برزیلی باشد.

 

البته کاسمیرو در حال حاضر از حضور در مادرید رضایت دارد اما احتمال انتقال او به پاری سن ژرمن کم نیست و شاید این ستاره برزیلی فصل بعد در پاریس توپ بزند تا اینگونه شرایط انتقال نیمار به برنابئو نیز فراهم شود.

 

بعد از جذب ادن هازارد، حالا تمام تمرکز فلورنتینو پرز روی خرید پل پوگبا و نیمار خواهد بود و ورود این دو ستاره می تواند تابستان رئال مادرید را تبدیل به گرانقیمت ترین فصل تابستانی یک تیم در تاریخ فوتبال کند.

دیدگاه‌ها