کد خبر : 1618510 | 28 خرداد 1398 ساعت 18:58 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال ویدال از احتمال بازگشت نیمار به بارسا

نیمار بار دیگر به یک سوژه داغ نقل و انتقالاتی در رسانه های دنیا تبدیل شده و شایعات جدایی او از پی اس جی قوت گرفته است.

استقبال ویدال از احتمال بازگشت نیمار به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصاحبه روز گذشته ناصر الخلیفی(مدیر پی اس جی) گفته می شود که نیمار در فهرست فروش پاری سن ژرمن قرار خواهد گرفت و حتی رسانه های برزیلی از شروع تلاش های بارسا برای بازگرداندن نیمار خبر داده اند. این در حالی است که رئال مادرید هم تمایل به جذب ستاره برزیلی دارد.

 

 

1403442

 

 

آرتورو ویدال هافبک شیلیایی بارسا، پس از پیروزی پرگل 4-0 شیلی برابر ژاپن در کوپا آمه ریکا و در واکنش به شایعات بازگشت نیمار گفت:« قطعا از بازگشت او استقبال می کنم. نیمار یک بازیکن بزرگ است و بعید می دانم کسی مخالف بازگشت او باشد. او باعث قدرتمندتر شدن بارسا خواهد شد.»

 

ویدال در ادامه گفت:« فصل گذشته مورد انتظار ما نبود. در  لیگ قهرمانان و کوپا دل ری ناکام ماندیم اما فوتبال همین است و همیشه فرصت برای جبران پیدا خواهید کرد. فصل بعد، قدرتمندتر باز خواهیم گشت»

 

پیروزی شیلی:« هفته ها در حال آنالیز ژاپن و دیگر حریفان بودیم و با وجود اینکه در بازی های دوستانه نتایج خوبی نگرفتیم؛ ولی شیلی در بازی های مهم خودش را نشان می دهد. نباید در باد این پیروزی بخوابیم؛ چرا که بازی ها تازه شروع شده است. ما مدعی قهرمانی هستیم ولی رقبای بسیار قدرتمندی را باید از پیش رو برداریم.»

 

 

دیدگاه‌ها