کد خبر : 1618518 | 28 خرداد 1398 ساعت 19:20 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

بقای تیم نمازی منوط به تحقیقات پلیس

تیم هلسینگر دانمارک که در هفته های پایان فصل گذشته امید نمازی را به عنوان سرمربی خود شناخت نتوانست از سقوط فرار کند و در نهایت به دسته پایین تر سقوط کرد.

بقای تیم نمازی منوط به  تحقیقات پلیس

به گزارش ورزش سه، امید نمازی دستیارسابق کی روش در تیم ملی در فصل گذشته به عنوان سرمربی ذوب آهن معرفی شد تا در اولین تجربه حضورش درایران بتواند روزهای خوبی را برای ذوب آهن رقم بزند .  این در حالی است  که او برخلاف انتظارات نتوانست نتایج خوبی را به دست بیاورد و در ادامه راه جایش را به علی منصوریان سپرد. وی بعد از جدایی از سبزپوشان اصفهانی  بلافاصله به تیم فوتبال جوانان امریکا پیوست و برای دوران استراحتش به طور قرضی راهی تیم هلسینگرFC Helsingø دانمارک در دسته اول باشگاه های دانمارک شد تا در 5 هفته تا پایان لیگ دانمارک هدایت این تیم را برعهده بگیرد .  اما او هم نتوانست در این مدت این تیم را از منطقه سقوط نجات دهد و با 3 تساوی و 2 شکست کارش را به پایان رساند تا در طی 33 هفته با 31 امتیاز به لیگ دسته دوم دانمارک سقوط کند .


این در حالی است که این تیم که در لیگ یک‌ چون تیم Roskilde که رقیب اصلی ما برای ابقا در لیگ یک بود از طرف پلیس دانمارک در حال تحقیق در مورد شرطبندی بازیکنانشان است.

دیدگاه‌ها