کد خبر : 1618537 | 28 خرداد 1398 ساعت 20:54 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت جذاب چلسی؛ بازگشت شاگردان مورینیو

ستاره های چند سال قبل باشگاه چلسی در حال بازگشت به رختکن این تیم هستند.

نیمکت جذاب چلسی؛ بازگشت شاگردان مورینیو


به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل جدایی مائوریتسیو ساری از باشگاه چلسی قطعی شد و در این مدت نام های زیادی به عنوان نامزد جانشینی وی مطرح شده اما به نظر می رسد شانس فرانک لمپارد از دیگر گزینه ها بیشتر بوده و وی به زودی به عنوان سرمربی جدید چلسی معرفی خواهد شد.

 

فرانک لمپارد در روزهای حضور در مستطیل سبز عملکرد درخشانی در باشگاه چلسی داشت و تقریبا به تمامی افتخارات ممکن با این باشگاه دست یافت. حالا سایت گل مدعی شده به جز لمپارد تعدادی دیگر از بازیکنان قدیمی و محبوب چلسی نیز در حال بازگشت به استمفوردبریج هستند.

 

1413818

 

کلودیو ماکله له، هافبک جنگنده و فرانسوی چند سال قبل چلسی که دوران فوق العاده ای در لندن داشت، یکی از نامزدهای حضور در کادر فنی این باشگاه است. همچنین پتر چک که چند هفته قبل و با لباس آرسنال از فوتبال خداحافظی کرد نیز ممکن است به عنوان مدیر فنی چلسی مشغول به کار شود.

 

این اتفاقات در شرایطی رخ خواهد داد که به نظر می رسد فصل دشواری در انتظار چلسی باشد. آنها تا همین جا نیز ادن هازارد را از دست داده اند و با توجه به محرومیت از جذب بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی، کادر فنی جدید شرایط سختی برای نتیجه گرفتن در فصل پیش رو در لیگ برتر و لیگ قهرمانان خواهد داشت.

دیدگاه‌ها