کد خبر : 1618544 | 28 خرداد 1398 ساعت 21:24 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ویلموتس در ۲ جلسه تیم ملی را هجومی کرد؟

کمالوند: مجیدی گره تیم امید را باز می‌کند

سرمربی پارس جنوبی جم معتقد است حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید تاثیرگذار خواهد بود.

کمالوند: مجیدی گره تیم امید را باز می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند که امروز بازدیدی از تمرین تیم ملی امید داشت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه دو بازیکن پارس جنوبی به تیم ملی امید دعوت شدند، امروز با آقای رضائیان زمانی را به بازدید از تمرین تیم امید اختصاص دادیم؛ مدتی هم بود آقای مجیدی را ندیده بودیم و آمدیم تا دیداری با او داشته باشیم.

 

او ادامه داد: بازیکنان جوانی در تیم ملی امید هستند و باید کار کنند؛ اینکه فرهاد مجیدی هم مربی جوانی است، یک حسن برای تیم امید خواهد بود چراکه انگیزه بالایی دارد؛ امیدوار هستم یک جایی طلسم نرفتن به المپیک به دست یک جوان ایرانی شکسته شود؛ آقای مجیدی آدم شایسته‌ای است و در استقلال نیز توانایی‌های خود را ثابت کرد؛ می‌توانیم امیدوار باشیم که بعد از سالیان سال به المپیک صعود کنیم.

 

سرمربی پارس جنوبی جم درباره تست‌گیری روز گذشته‌ای که داشت، عنوان کرد: دیروز از حدود ۳۰۰ بازیکن تست گرفتیم و حدود هشت بازیکن را انتخاب کردیم تا در شروع تمرینات حتما به تمرینات اضافه کنیم.

 

کمالوند با بیان اینکه نسبت به بودجه باشگاه پارس جنوبی برنامه‌ریزی می‌کنیم، گفت: بچه‌هایی که از تیم ما جدا شدند را می‌خواستیم ولی پیشنهاد بهتری داشتند؛ در فوتبال نیز مهم این است که همدلی وجود داشته باشد؛ خدا را شکر در راس باشگاه ما نیز آقای رضائیان حضور دارد که مدیر بسیار خوب و مردان خوش نام فوتبال است؛ سعی ما بر این است روی همدلی و صمیمیت بچه‌ها کار کنیم.

 

او یادآور شد: بچه های جوان تیم ما انگیزه دارند و خیلی نگران نیستیم که بچه‌های با تجربه ما جدا شدند؛ سعی می‌کنیم با همین جوانان تیم خوبی بسازیم؛ تمام بازیکنانی هم که گرفتیم، نفراتی بودند که در لیگ یک بازی می‌کردند؛ سعی کردیم از بازیکنان جوان لیگ یکی استفاده کنیم که آینده داشته باشند و تا به امروز از جذب بازیکنان راضی بودم.

 

 

سرمربی پارس جنوبی جم درباره تغییرات در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ابراز کرد: راجع به دو بازی تیم ملی با سرمربیگری آقای ویلموتس نمی‌شود خیلی صحبت کرد؛ به نظر شما در یک یا دو جلسه تمرین، کسی می‌تواند تیم را هجومی کند؟ من این اعتقاد را ندارم؛ تاثیر آقای ویلموتس را باید در درازمدت دید؛ تاثیر یک مربی حداقل نیاز به دوره ۶ ماهه دارد تا حرف‌ها و تاکتیک‌های او جا بیفتد.

 

کمالوند در مورد حضور مجیدی در تیم ملی امید گفت: فدراسیون فوتبال تصمیم خوبی با انتخاب او گرفت؛ بالاخره این جوانان باید از یک جایی شروع کنند؛ همانطور که موافق تصمیمی هستم که درباره مربیگری آقای هاشمیان در تیم ملی بزرگسالان گرفته شد؛ این بچه‌ها سالیان سال بازیکن تیم ملی بودند و پیراهن آن را بر تن داشتند؛ هاشمیان و مجیدی لژیونر بودند و با تجربه هستند؛ بالاخره باید به آنها میدان داده می‌شد و فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال تصمیم خیلی خوبی گرفته است.

 

او تصریح کرد: اعتقادم این نیست که یک فرد باید در مربیگری ۲۰ سال تجربه کسب کند؛ آن کسی هم که بعد از ۲۰ سال سرمربی تیم ملی می‌شود، بالاخره از یک جایی شروع کرده است؛ این یک ریسکی است که فدراسیون فوتبال انجام داده چراکه ما ۴۰ سال با انواع و اقسام مربیان خارجی، باتجربه، پیر و ... در تیم ملی امید نتیجه نگرفتیم؛ حالا هم یک جوان بیاید؛ فکر می‌کنم آن بحث جوانی و انگیزه‌ای که آقای مجیدی دارد، می‌تواند این گره را باز کند.

دیدگاه‌ها