کد خبر : 1618570 | 29 خرداد 1398 ساعت 01:40 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

اگر سرمربی ایرانی باشد

گل‌محمدی، گزینه اصلی هدایت پرسپولیس

یحیی گل محمدی سرمربی فصل گذشته تیم پدیده مشهد، اصلی ترین گزینه سرخ ها برای جانشینی برانکو ایوانکوویچ محسوب می شود.

گل‌محمدی، گزینه اصلی هدایت پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین ساعات روز سه شنبه باشگاه الاهلی عربستان به صورت رسمی برانکو را به عنوان سرمربی این تیم معرفی کرد تا مشخص شود پرسپولیسی ها به صورت رسمی برای فصل آینده باید به دنبال سرمربی جدید باشند. این وضعیتی جدید برای پرسپولیسی است که 3 مدیرعامل اخیرش هیچ وقت به آن فکر نکرده اند و همیشه در اندیشه تمدید با برانکو ایوانکوویچ بودند.

 

اما حالا عرب و هیئت مدیره سرخ ها که بیشترین میزان فشار از سوی هواداران را تجربه می کنند، وضعیتی شبیه به روزهای پس از استعفای حمید درخشان را دارند. با این تفاوت که نژاد فلاح برای تغییر روند باشگاه باید یک سرمربی بزرگ را به تهران می‌آورد اما مدیران کنونی پرسپولیس باید برای حفظ روند فعلی باشگاه، یک انتخاب درست را انجام دهند که بی تردید با دشواری های زیادی همراه خواهد بود.

 

در شرایط امروز شنیده ها حاکی از آن است که گزینه جدی ایرج عرب و هیئت مدیره برای آینده پست سرمربیگری پرسپولیس، یحیی گل محمدی است. کسی که فصل گذشته با پدیده سهمیه آسیایی گرفت و حالا شاید دورانی جدید را در تیم سابقش سپری کند.

 

گل محمدی در حالی گزینه اصلی سرخ ها محسوب می شود که چند هفته قبل قراردادش را به مدت دو فصل با پدیده تمدید کرد ولی مذاکرات پرسپولیس با یحیی در شرایطی روزهای آینده جدی تر خواهد شد که گزینه های خارجی و داخلی دیگری هم روی میز مدیران پرسپولیس خواهد بود اما این که در این مقطع کوتاه بتوانند با یک مربی دیگر به توافق برسند، کمی بعید به نظر می رسد.


باید در نهایت دید که آیا گل محمدی قید ادامه کار در پدیده را می زند و به تهران می آید یا پرسپولیسی ها به سراغ گزینه های دیگر خواهند رفت.

دیدگاه‌ها