کد خبر : 1618617 | 29 خرداد 1398 ساعت 12:04 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

شرمنده که نتوانستم به قلعه نویی و سپاهان کمک کنم

ابراهیمی: همیشه با کمالوند بهترین بوده ام

مهاجم جدید پارس جنوبی جم انگیزه زیادی برای موفقیت در این تیم دارد؛ او می گوید همواره زیر نظر فراز کمالوند بهترین کارایی را داشته و امید دارد امسال نیز این اتفاق بیفتد.

ابراهیمی: همیشه با کمالوند بهترین بوده ام

محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیوستنش به پارس جنوبی جم عنوان کرد: بسیار خوشحالم که به یک تیم پرطرفدار لیگ برتر پیوستم. در سال های گذشته در جم به میدان رفتم و می دانم هواداران پارس جنوبی چقدر مردمان خوب و خونگرمی هستند. امیدوارم بتوانم روزهای خوبی را در این شهر سپری کنم.


وی درباره کار کردن دوباره با فراز کمالوند تاکید کرد: من با آقا فراز چندین سال کار کردم و همیشه بهترین فصول فوتبالی ام زیر نظر ایشان بوده است. همواره لطف او شامل حالم شده و من نیز سعی کرده ام بهترین بازی هایم را انجام دهم. خوشبختانه هروقت پیش آقافراز کار کردم بیشترین کارآیی را داشتم و باعث افتخارم است که بار دیگر زیر نظر ایشان کار کنم. او مربی ای است که از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد و رابطه اش با بازیکنان عالی است. کمالوند مربی است که خیلی زحمت می کشد و قابلیت بالایی دارد. امیدوارم امسال بتوانیم در کنار یکدیگر مثل سال های گذشته نتایج خوبی به دست آوریم.


مهاجم جدید پارس جنوبی درباره اینکه نتوانست با سپاهان همچون گذشته بدرخشد، خاطرنشان کرد: من نیم فصل در سپاهان بودم. امیر خان قلعه نویی هم جزو مربیان خوب فوتبال ما است که در کنار او نیز خاطرات خیلی خوبی دارم. واقعا چیزهای زیادی از امیرخان یاد گرفتم اما در سپاهان دچار بدشانسی شدم. من از نظر بدنی وقتی به سپاهان پیوستم خیلی آماده بودم اما در اردوی ترکیه مصدوم شدم و شرمنده که نتوانستم به قلعه نویی، باشگاه سپاهان و هوادارانش آنطور که باید کمک کنم.


ابراهیمی ادامه داد: روزهای خیلی خوبی در کنار هواداران و اعضای تیم سپاهان داشتیم. واقعا لطفی که سپاهانی ها به من داشتند را فراموش نمی کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. مصدومیت ممکن است برای هر فوتبالیستی اتفاق بیفتد اما فکر می کنم خیلی بدشانس بودم.


وی همچنین گفت: برای بازی در پارس جنوبی جم انگیزه زیادی دارم. از نظر بدنی شرایط مناسبی دارم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم سال خوبی را پشت سر بگذارم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و بتوانیم در کنار یکدیگر هواداران پارس جنوبی را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها