کد خبر : 1618628 | 29 خرداد 1398 ساعت 12:16 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی منادی با بخشش مطالبات و دادن پول!

دروازه‌بان جوان سایپا اعلام کرد پس از ۶ سال به پایان کارش با این باشگاه رسید و فسخ قرارداد کرد.

جدایی منادی با بخشش مطالبات و دادن پول!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اکبرمنادی در حالی که ۱۷ ساله بود به سایپا پیوست و در سال‌های نخست حضورش در تیم‌های پایه نارنجی پوشان عملکردی داشت که به فهرست بزرگسالان اضافه شود و در دو فصل اخیر به میدان برود.

 

این دروازه‌بان که فصل گذشته در لیگ برتر، جام حذفی و دو دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برای سایپا بازی کرد، با اتمام فصل و شرایطی که در این تیم به وجود آمد تصمیم به جدایی گرفت تا سال آینده در شرایط بهتری به فوتبال خود ادامه دهد.

 

محمدحسین منادی با تایید جدایی‌اش از سایپا به خبرنگار ما گفت: تلاش زیادی در زمان حضورم در سایپا کردم تا بتوانم بهترین عملکرد را ارائه دهم ولی امکان ادامه همکاری برای سال آینده وجود نداشت و با وجود اینکه قراردادم باقی مانده بود، تصمیم گرفتم از باشگاه سایپا جدا شوم.

 

او ادامه داد: مسیر خوبی برای جدایی من از سایپا طی نشد و با اینکه در تمام بازی‌ها و حتی تمرینات از جان برای تیمم مایه گذاشتم، اما برای دادن برگه فسخ قراردادم مشکلات زیادی به وجود آمد و در نهایت با بخشیدن تمام مطالباتم و پرداخت مبلغی که به سختی آن را تهیه کردم، توانستم به طور رسمی فسخ قرارداد کنم و از سایپا جدا شوم.

دیدگاه‌ها