کد خبر : 1618730 | 29 خرداد 1398 ساعت 18:35 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مورنو جانشین انریکه شد؛

رسمی؛ لوییس انریکه از هدایت اسپانیا استعفا داد

لوییس انریکه به دلیل مشکلات شخصی از هدایت تیم ملی اسپانیا استعفا داد و روبرتو مورنو جانشین او شد.

رسمی؛ لوییس انریکه از هدایت اسپانیا استعفا داد

به گزارش "ورزش سه"، مدتی است به دلایل نامعلوم لوییس انریکه در بازی های تیم ملی اسپانیا روی نیمکت این تیم حضور پیدا نمی کند و نشریات اسپانیایی در ساعات اخیر خبر از احتمال استعفای این سرمربی اسپانیایی داده اند.

 

1414008

 

قرار است به زودی فدراسیون فوتبال اسپانیا کنفرانسی در این خصوص برگزار کرده و جدایی لوییس انریکه را رسما اعلام کند. برخی جراید بیماری را دلیل این جدایی و برخی دیگر خبر از مشکلات خانوادگی انریکه داده اند.

 

لوییس انریکه بعد از اتفاقات جام جهانی 2018 جانشین فرناندو هیه رو شد اما به نظر می رسد عمر او نیز روی نیمکت لاروخا حدود یک سال بوده است.

 

19:08: پایان کنفرانس مطبوعاتی

 

19:07: روبرتو مورنو سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا مدعی شد تغییری در دیگر اعضای کادر فنی ایجاد نخواهد شد.

 

19:02: روبیالس در ادامه گفت: در جلسه ای که با لوئیس انریکه در بارسلونا داشتیم، ما فقط درباره اعتمادی که به او داشتیم صحبت کردیم و او نیز همین موضع را نسبت به ما داشت اما مدعی شد دیگر نمی تواند هدایت تیم ملی اسپانیا را بر عهده داشته باشد.

 

1414028

 

18:54: روبرتو مورنو سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا گفت: من همیشه آرزو داشتم سرمربی تیم ملی شوم اما نه اینگونه، ما مسئول وظایفی هستیم که به ما سپرده شده و ما سعی خواهیم کرد تا پیشرفت هایی که با لوئیس انریکه انجام داده ایم را ادامه دهیم.

 

18:46: روبرتو مولینا مدیر تیم های ملی اسپانیا گفت: "باید از لوییس انریکه به خاطر دورانی که هدایت تیم ملی را بر عهده داشت تشکر کنیم و ما به روبرتو مورنو نیز به همان میزان اطمینان داریم."

 

18:43: روبرتو مورنو جانشین لوییس انریکه شد.

 

18:42: روبیالس گفت: لوییس انریکه به ما اعلام کرده دیگر هدایت تیم ملی اسپانیا را بر عهده نخواهد داشت. ما نیز به تصمیم او احترام خواهیم گذاشت اما درهای تیم ملی و فدراسیون فوتبال اسپانیا همیشه به روی انریکه باز خواهد بود. ما به پیشرفت تیم خود باور داریم و من و روبرتو مولینا معتقدیم روبرتو مورنو گزینه ای حرفه ای برای هدایت تیم ملی اسپانیا است. روبرتو مورنو مسئولیت  تیم ملی اسپانیا در جام ملت ها اروپا را بر عهده خواهد داشت و نقش مهمی در این مسیر ایفا خواهد کرد.

 

1345265

 

18:40: لوییس انریکه از هدایت تیم ملی اسپانیا استعفا داد

 

18:37: کنفرانس در آغاز شدن است و لوییس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا وارد اتاق کنفرانس شده است.

 

18:15: تا 15 دقیقه دیگر لوییس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا کنفرانس مطبوعاتی در این خصوص خواهد داشت.

دیدگاه‌ها