کد خبر : 1618816 | 30 خرداد 1398 ساعت 02:45 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

قطری ها خوش شانس بودند 

اتفاق ویژه؛ کارت زرد بازیکن قطری پس گرفته شد

در دقایق ابتدایی نیمه دوم یک موقعیت فوق العاده برای کلمبیایی ها چیزی نمانده بود تا یک گل برای این تیم به همراه داشته باشد اما در بازبینی موقعیت مشخص شد بازیکن قطری مرتکب خطایی نشده است.

اتفاق ویژه؛ کارت زرد بازیکن قطری پس گرفته شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از آغاز نیمه دوم دیدار دو تیم، طبیعی بود که بازهم کلمبیایی ها راه دروازه قطر را در پیش بگیرند و یکی از انبوه حملات این تیم، چیزی نمانده بود تا یک پنالتی برای این تیم داشته باشد. در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که شوت زاپاتا پس از برخورد به عبدالعزیز حاتم راهی کرنر شد. دفع توپی که در نگاه اول یک خطای هند به نظر می رسید اما پس از سوت داور، قطری ها با بیشترین نفرات ممکن به سوی داور رفتند تا وی را تحت تاثیر قرار بدهند و داور که گویا او هم اعتقاد به هند داشت یک کارت زرد به حاتم نشان داد. 


اعتراض شدید قطری ها در همان دقایق مواجه شد با درخواست داور میدان برای بازبینی صحنه و او به کنار زمین رفت و پس از آن مشخص کرد که این ضربه با توجه به شرایطی که داشت نمی توانست پنالتی باشد و به همین دلیل وی نقطه کرنر را نشان داد و جالب اینکه به سوی عبدالعزیز حاتم رفت و کارت زردی که به وی نشان داده بود را با حرکت دست پس گرفت! 


در حالی که گمان می رفت کارت زرد عبدالعزیز حاتم به دلیل اعتراض شدید به داور به وی نشان داده شده در این لحظه معلوم شد به دلیل حرکت مشکوک به خطای هند به او داده شد که با خوش شانسی او، از وی پس گرفته شد.

دیدگاه‌ها