کد خبر : 1618842 | 30 خرداد 1398 ساعت 10:58 | 913 بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان خوبی آمدند و تیم کامل تری داریم

حمودی: مطمئنم پیکان قوی تر از فصل قبل است

پیکان با حسین فرکی لیگ نوزدهم را آغاز خواهد کرد و تا این لحظه این باشگاه با تمدید قرارداد و خرید بازیکن یکی از فعال ترین تیم های نقل و انتقالات بوده است.

حمودی: مطمئنم پیکان قوی تر از فصل قبل است

به گزارش"ورزش سه" پیکان اینروزها در کنار خرید بازیکن قرارداد بازیکنانی که فصل قبل در این تیم حضور داشتند و فرکی آن ها را می خواهد نیز تمدید می کند. علی حمودی مدافع راست با تجربه این تیم یکی از بازیکنانی بود که ظرف روزهای اخیر قراردادش را با پیکانی ها تمدید کرد. او درباره ادامه حضورش در پیکان گفت:« یکی دو پیشنهاد داشتم اما ترجیح  دادم که در پیکان ادامه بدهم.» او اضافه کرد:« دلیل این موضوع هم این بود که سه سال در پیکان حضور داشتم و خیلی در این تیم راحت بودم. پیکان باشگاه منظمی است که در آن احساس آرامش می کنم. حاشیه خاصی اینجا نداریم و به معنای واقعی پیکان یک باشگاه فرهنگی-ورزشی است.»


بازیکن سابق تیم های استقلال، سپاهان و تراکتورسازی در ادامه با اشاره به روند تمدید قراردادش هم گفت:« وقتی با من از باشگاه تماس گرفتند و رفتم، هیات مدیره آنقدر خوش برخورد بودند که واقعا نمی توانستم حرفی روی حرفشان بزنم یا مقاومت کنم اما خیلی خوشحال و راضی هستم که قراردادم را تمدید کردم. من سه سال است که اینجا هستم و سال های خوبی در پیکان داشتم. مجموعه کاملی داریم به خصوص اینکه آقای فرکی هم هستند، من قبلا با ایشان کار کرده بودم. بازی کردن در تیم های آقای فرکی واقعا لذتبخش است چون بازیکن می تواند فوتبال خودش را بازی کند.»


حمودی در بخش دیگری از صحبت هایش در رابطه با جذب بازیکنان جدید هم گفت:« بازیکنان جدید براساس نیازها و برای تقویت تیم گرفته می شوند. به نظر من تا الان مهره های خیلی خوبی گرفتیم و مطمئن هستم تیم ما قوی تر از سال قبل خواهد بود.»


مدافع راست پیکان همچنین در مورد هدف پیکان در این فصل هم گفت:«در این سه سالی که در پیکان بودم، در دو سال اول بخش مهمی از فصل را در میان چهار پنج تیم بالای جدولی بودیم، سال گذشته هم در بازی های آخر فصل نتایج خوبی گرفتیم و در وسط فصل بود که دچار مشکل شدیم و این جایگاهمان را تغییر داد. با این وجود با توجه به بچه هایی که تمدید کردند و بازیکنانی که جذب شدند تیم کامل تری نسبت به سال قبل داریم و می توانیم نتایج بهتری بگیریم.»


او در پایان هم گفت:« از مجموعه پیکان، آقای شیعی و اعضای هیات مدیره تشکر می کنم که همیشه به فکر تیم هستند. من در این مدت که مستقیم با آن ها در ارتباط بودم شاهد تلاششان هستم که می خواهند تیم خوبی ببندند و بسیار دلسوز هستند. امیدوارم با این مجموعه بتوانیم به آنچه پیکان استحقاقش را دارد برسیم.»

دیدگاه‌ها