کد خبر : 1618855 | 30 خرداد 1398 ساعت 11:44 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

می خواستم یک سال دیگر با فرکی کار کنم

امامعلی: برای هفدهمین سال در پیکان می مانم

مهاجم تیم فوتبال پیکان در حالی قراردادش را با این تیم تمدید کرد که هفده سال و از زمان شروع فوتبالش تا الان را در این باشگاه بوده است.

امامعلی: برای هفدهمین سال در پیکان می مانم

به گزارش" ورزش سه" فراز امامعلی مهاجم 24 ساله تیم فوتبال پیکان دو روز پیش با مسئولان این تیم به توافق رسید و یک سال دیگر قراردادش را تمدید کرد. او که یک مهاجم نوک است فصل گذشته بیشتر در پست وینگر چپ بازی کرد و سه گل برای تیمش به ثمر رساند. فراز درباره تمدید قراردادش با پیکان گفت: «خداراشکر می کنم امسال پیشنهادهای خوبی داشتم و تیم های خوبی من را می خواستند اما تصمیم گرفتم یک فصل دیگر زیر نظر آقای فرکی کار کنم.»


او درباره تجربه کار کردن با فرکی گفت:« خیلی دوست داشتم یک سال کامل را زیر نظر آقای فرکی کار کنم، یک نیم فصل واقعا کم بود. کار با آقای فرکی آنقدر لذتبخش بود که دوست داشتم حداقل یک فصل دیگر با ایشان کار کنم. ضمن اینکه من با مدیران باشگاه پیکان رابطه خوب و صمیمانه ای دارم و بعد از صحبتی که با آن ها داشتم تصمیم گرفتم بمانم.»


مهاجم نوک پیکان در ادامه گفت:« مدیران پیکان واقعا به من لطف دارند. من هفده سال است در این باشگاه هستم. از وقتی هشت سالم بود دایم یک مسیر را از خانه به پیکان رفته ام و در این هفده سال این خیابان به سمت تمرین تیم دیگری کج نشده است. من از زمانی که پا به توپ شدم تا الان مدیران پیکان را از ابتدا تا آخر می شناسم و امیدوارم شرایط طوری بشود که بتوانیم با نتایج خوب محبت هایی که داشتند را جبران کنیم.»


فراز درباره پست بازی اش هم گفت:« با وجود آنکه پست اصلی مهاجم است اما واقعا فرقی ندارد که وینگر چپ هم باشم، در مجموع تابع نظر آقای فرکی هستم.»

دیدگاه‌ها