کد خبر : 1618879 | 30 خرداد 1398 ساعت 14:21 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلکسیون مربیانی که در جده به بن بست خوردند

برانکو دهمین سرمربی الاهلی در 9 سال گذشته

سرمربی موفق چهار سال گذشته پرسپولیس در حالی راهی جده شد تا برای دو سال هدایت الاهلی را در دست بگیرد که دهمین سرمربی سعودی ها در 9 فصل گذشته لقب گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین مربی که توانست مدت زمان طولانی روی نیمکت الاهلی دوام بیاورد کریستین گروس سوئیسی بود، مردی که در حال حاضر با رساندن الزمالک به موفقیت های جالب در مصر بار دیگر گزینه برخی باشگاه های سعودی از جمله الشباب شده تا دوباره مسیر بازگشت به عربستان را در پیش بگیرد.


سایت اسپورت 24 عربستان با انتشار فهرستی جالب از سیر تغییرات غیرمنتظره روی نیمکت رهبری الاهلی از سال 2010 بعد از کنار رفتن گروس سوئیسی از هدایت این تیم مدعی شد برانکو ایوانکوویچ به عنوان دهمین مربی سرشناس در این 9 سال نامش را در این فهرست و تاریخ باشگاه الاهلی گنجاند به این امید که بتواند طلسم ناکامی های بعد از گروس را بشکند.


در فهرستی که این سایت سعودی منتشر کرد بعد از جدایی کریستیان گروس از الاهلی مربیانی همچون پریرا (پرتغال) یارولیم(جمهوری چک) آلکساندر(صربستان) میوان یانکوویچ(صربستان)گومز (پرتغال) سرگئی ربروف (اوکراین) متئو گوئیدی(آرژانتین) خورخه فوساتی (اروگوئه) و در حال حاضر برانکو ایوانکوویچ از کرواسی سکان هدایت تیم را در دست گرفته اند تا رکورد عجیبی در تغییرات روی نیمکت برای باشگاه محبوب جده ثبت شود.

 

1414106

دیدگاه‌ها