کد خبر : 1618892 | 30 خرداد 1398 ساعت 16:07 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ هافبک رئال مادرید به اتلتیکو پیوست (عکس)

مارکوس یورنته، هافبک دفاعی رئال مادرید با قراردادی 5 ساله به ارزش 40 میلیون یورو، به اتلتیکو پیوست.

رسمی؛ هافبک رئال مادرید به اتلتیکو پیوست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که روز گذشته رسانه های اسپانیایی ادعا کرده بودند، مارکوس یورنته به عنوان جانشین رودریگو هرناندز راهی اتلتیکو مادرید شد. قرارداد او 5 ساله است و اتلتیکو 40 میلیون یورو( 30 میلیون یورو ثابت بعلاوه 10 میلیون یورو بندهای متغیر) به رئال پرداخت خواهد کرد.

یورنته سه سال پیش به صورت قرضی به آلاوس رفت و آنقدر خوش درخشید که به رئال بازگشت اما نتوانست شایستگی هایش را به زیدان اثبات کند. او فصل گذشته با لوپتگی و سپس سولاری به ترکیب اصلی رئال راه یافت و توانست کاسیمیرو را نیمکت نشین کند اما پس از بازگشت زیدان، بار دیگر به نیمکت ذخیره ها تبعید شد. در پایان فصل، زیدان رسما به یورنته اعلام کرد که به او نیاز ندارد و یورنته که از اتلتیکو پیشنهاد داشت، با این باشگاه وارد مذاکره شد و خیلی زود نیز به توافق رسید.

در روزهای اخیر، دو باشگاه بر سر رقم انتقال، اختلافاتی داشتند اما در نهایت روی 40 میلیون یورو به توافق رسیدند.

 

این هافبک 24 ساله می خواست تحت هر شرایطی در شهر مادرید به فوتبال خود ادامه دهد و به همین دلیل پیشنهاد رم و اینتر را رد کرد. به این ترتیب پس از دو سال که رئال، تئو هرناندز را مستقیما از اتلتیکو به خدمت گرفت، این بار یورنته از رئال راهی اتلتیکو شد. همچنین در شش ماه گذشته او دومین بازیکن پس از موراتا است که با سابقه رئالی راهی تیم دوم شهر مادرید می شود. فردا قرار است مراسم معارفه یورنته برگزار شود.

لازم به ذکر است که سال 2006 نیز خورادو مستقیما از رئال به اتلتیکو رفته بود.

 

 

1414125

دیدگاه‌ها