کد خبر : 1618913 | 30 خرداد 1398 ساعت 18:39 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از ایده های سرمربی جدید استقلال

استراماچونی: حمله باعث فروش می‌شود

سرمربی استقلال در اولین نشست خبری خود در مراسم معارفه شرکت کرد.

استراماچونی: حمله باعث فروش می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، آندرا استراماچونی سرمربی استقلال با حضور در اولین نشست خبری گفت: تشکر ویژه دارم از مدیریت و هیات مدیره باشگاه. دیروز خوش‌آمدگویی گرمی دیدم که امروز بهتر هم شد. مفتخر هستم که در این جا حضور دارم و مسئولیت مهمی به عنوان سرمربی استقلال دارم.

 

او افزود: از آقای سفیر تشکر می‌کنم. یکی از دلایلی که این پیشنهاد را قبول کردم، رابطه خوب ایران و ایتالیا بوده است. من می‌دانم سختی‌هایی در ایران تجربه خواهم کرد. فوتبال ایران و ایتالیا تفاوت‌هایی دارد و طبیعی است که هواداران و باشگاه از من بخواهند که استایل فوتبال ایتالیا را در استقلال پیاده کنم.

 

سرمربی استقلال گفت: تشکر آخرم از هواداران استقلال است و آن‌ها یکی از دلایل اصلی بودند که پیشنهاد استقلال را قبول کردم.

 


استراماچونی بعد از امضای قرارداد با باشگاه استقلال و ثبت تصاویر یادگاری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که مشروح پرسش و پاسخ او با خبرنگاران در ادامه می آید:


او در ابتدا در پاسخ به این سوال که آیا در جریان است که هواداران از او توقع قهرمانی دارند، بیان کرد: من می‌دانم که استقلال 6 سال است که موفقیتی در لیگ نداشته و کار ما هم سخت است. ما می‌دانیم تیم‌های بهتری از ما وجود دارند. ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. یکسری از بازیکنان خارجی ما رفتند و یکسری بازیکن جدید به استقلال آمدند. من دوست ندارم که قولی بدهم که نتوانم انجام دهم اما قول می‌دهم که سطح کیفی باشگاه را بهتر کنم تا استقلال روز به روز بهتر شود.

 

 

سرمربی استقلال درباره شناختش از فوتبال ایران پیش از حضور در ایران و دستیاران احتمالی‌اش که نام رحمان رضایی هم بین آن‌ها دیده شده، توضیح داد: صادقانه بگویم که وقتی خطیر با من تماس گرفت، شناختی از فوتبال ایران نداشتم اما پس از آن تلاش کردم که درباره فوتبال ایران یاد بگیرم و با کمک مسئولان باشگاه این شناخت را بیشتر کنم. من همراه خودم سه مربی حرفه‌ای آوردم که دو نفر آن‌ها تکنیکال و یک نفر بدنساز است. از باشگاه خواستم که یک مربی تکنیکال، یک مربی دروازه‌بان و یک آنالیزور به من معرفی کنند. درباره رحمان باید بگویم که ایجنتش با ما یکی است و تجربه بازی در ایتالیا  و ایران  را دارد. با رحمان صحبت کردیم و تجربه بازی در دو کشور را به ما  منتقل کرد ولی در حال حاضر به طور رسمی در کادرفنی ما حضور ندارد ولی از او تشکر می‌کنم.

 

استراماچونی درباره اهداف بزرگش در استقلال اظهار کرد: در هر تورنمنت همه می‌خواهند پیروز شوند و ما هم می‌خواهیم قدم به قدم جلو برویم و بهتر شویم تا به اهدافمان برسیم.

 

استراماچونی در ادامه صحبت های خود درباره سبک بازی استقلال با حضور او گفت: در ایتالیا اصطلاحی هست که می‌گویند «حمله باعث فروش زیاد می‌شود» و مثلاً فیلمی که خیلی خوب باشد، فروش زیادی هم دارد. این بازی دفاعی است که باعث می‌شود شرایط خیلی خوب پیش نرود. تیم‌های من همیشه هجومی بازی کرده‌اند، اما برای انتخاب اینکه چگونه بازی کنیم، باید توانایی بازیکنان را ببینیم. تا شناخت پیدا نکنم، نمی‌توانم نتیجه‌ای بگیرم.

 

مدیرروابط عمومی استقلال واکنش تندی به سوالی مبنی بر این که آیا استراماچونی قبل از حضور در ایران با شفر مشورت کرده است نشان داد. اما سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال گفت: او مربی باتجربه‌ای است اما من مشورتی با او نکردم.

 

 

استراماچونی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد سمت مدیر ورزشی را در استقلال ایجاد کند، گفت:  من مربی هستم و توجهم به مسائل داخل زمین است به همین دلیل نظری ندارم. این سوالی است که باشگاه باید پاسخ دهد.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا شناختی از بازیکنان استقلال دارد، گفت: درباره بازیکنان داخلی یکسری ویدئو دیدم و گفتم که مهم این است که در تمرین چطور عمل می‌کنند. ما بازیکن خارجی خواهیم آورد ولی معلوم نیست که ایتالیایی هستند یا نه.

دیدگاه‌ها