کد خبر : 1619021 | 31 خرداد 1398 ساعت 12:35 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

تب کوپا در قطر، در آستانه دیدار با آرژانتین(عکس)

درحالیکه کمی بیشتر از 48ساعت به دیدار حساس قطر و آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا باقی مانده روزنامه‌های قطری به استقبال این دیدار رفته و از آن به عنوان دیداری حماسی یاد کردند.

تب کوپا در قطر، در آستانه دیدار با آرژانتین(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار تیمهای ملی قطر و آرژانتین در سومین و آخرین بازی دو تیم در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا که یکشنبه شب برگزار خواهد شد، تب فوتبال در قطر به اوج رسیده و درحالیکه بیشتر از 48 ساعت به این بازی باقی مانده روزنامه‌های این کشور به استقبال این دیدار رفته و از آن به عنوان دیداری حماسی یاد کردند.

 

1414255

 

علت اهمیت این بازی برای قطری‌ها این است که تیم ملی این کشور همچنان برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا شانس دارد و همه امیدهایش ناامید نشده است. با اینکه قطری‌ها برای صعود با حریفی بزرگ به اسم آرژانتین روبرو هستند اما به هر حال هیجان این بازی در قطر فوق‌العاده بالا است.

 

قطر و آرژانتین از دو دیدار قبلی‌شان تنها یک امتیاز بدست آورده‌اند و به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم جدول گروه B کوپا آمه‌ریکا قرار دارند. دو تیم اول این گروه کلمبیا و پاراگوئه هستند که به ترتیب با شش و دو امتیاز رتبه‌های اول و دوم را در اختیار دارند.

 

1414254

 

پاراگوئه اگر در بازی آخرش، کلمبیا را شکست دهد پنج امتیازی شده و به عنوان تیم دوم صعود خود را قطعی خواهد کرد چرا که قطر و آرژانتین در صورت برد در بازی رو در رو چهار امتیازی خواهند شد.

 

در نتیجه قطر و آرژانتین برای صعود به عنوان تیم دوم باید امیدوار باشند که پاراگوئه نتواند از سد شاگردان کی‌روش برآید. اما علت هیجان بالا در قطر و آرژانتین این است که از گروه‌های کوپا آمه‌ریکا دو تیم سوم که بیشترین امتیاز را داشته باشند نیز به مرحله بعدی صعود خواهند کرد و قطر و آرژانتین نیم‌نگاهی هم به صعود به عنوان تیم سوم دارند. به همین علت است که هم قطر و هم آرژانتین امیدوارند در دیدار رو در رو، تفاضل گل بهتری برای خود بسازند. آرژانتین در حال حاضر تفاضل  گل منفی یک و قطر، تفاضل گل منفی دو دارد.

 

1414253

 

1414252

 

1414251

 

 

 

دیدگاه‌ها