کد خبر : 1619084 | 31 خرداد 1398 ساعت 17:57 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

منزوی اعلام کرد

رسمی؛ کاوه رضایی هدف‌ جدید استقلال در بازار تابستانی

عضو هیئت مدیره استقلال از تمایل آبی ها برای بازگرداندن مهاجم دو فصل پیش این تیم خبر داد.

رسمی؛ کاوه رضایی هدف‌ جدید استقلال در بازار تابستانی

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در لیگ شانزدهم بود که گل های سه امتیازی حساسی برای تیمش زد اما این بازیکن بعد از یک فصل حضور در جمع آبی پوشان از این تیم جدا شد و به شارلوا پیوست و بهترین گلزن این تیم لقب گرفت.

 

رضایی فصل گذشته با قراردادی با ارزش بالا به تیم کلوپ بروژ رفت اما در این تیم شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت و به همین دلیل شایعاتی در مورد بازگرداندن این بازیکن به استقلال منتشر شده است.

 

کامران منزوی در این باره به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: من کاوه را خوب می شناسم ولی من نمی دانم ایران است یا می خواهد در بلژیک بماند. در لیست ما همه بازیکنان با کیفیتی که رفتند جا دارند و قطعا کاوه رضایی هم یکی از آنها است.

 

او ادامه داد: برای بازگشت حتما با کاوه تماس می گیرم. اگر بخواهد ایران بازی کند استقلال خانه او است و شک نکنید خودش به تیم دیگری نمی رود. کاوه بازیکن خوبی است و حتما تلاش می کنیم با او برای بازگشت به استقلال صحبت کنیم. کاوه بازیکن استقلال است و اگر بخواهد در ایران بازی کند شرایط را برای بازگشت به خانه اش فراهم می کنیم.

 

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد وضعیت کاوه رضایی می گوید: این بازیکن با کلوپ بروژ قرار دارد و طبیعی است این باشگاه بازیکن به این خوبی را رایگان از دست نمی دهد. سعی می کنیم کاری کنیم که شرایط بازگرداندن او به استقلال را فراهم کنیم ولی باید ببینیم اول شرایط او به چه شکل است.

 

منزوی در مورد اینکه کاوه رضایی از سپاهان هم پیشنهاد دارد گفت: ما به کاوه رضایی علاقه داریم و کاوه رضایی هم استقلال را خانه خود می داند. اگر او بخواهد در ایران بازی کند قطعا به استقلال می آید. من ظرف روزهای آینده با کاوه رضایی تماس می گیرم تا وضعیت او را جویا شوم.

دیدگاه‌ها