کد خبر : 1619085 | 01 تیر 1398 ساعت 18:39 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای انتقال به اتلتیکومادرید؛

از رد کردن درخواست رونالدو تا رئال مادرید و سیتی

ژائو فلیکس، ستاره پرتغالی بنفیکا، علاقه دارد راهی لالیگا شده و زیر نظر دیگو سیمئونه بازی کند.

از رد کردن درخواست رونالدو تا رئال مادرید و سیتی

به گزارش "ورزش سه"، ژائو فلیکس فصل درخشانی در بنفیکا داشت و به همین دلیل بسیاری از تیم های بزرگ اروپا خواهان به خدمت گرفتن بازیکنی که به "کریستیانو رونالدوی جدید" مشهور شده، بودند؛ اما در نهایت به نظر می رسد مقصد او اتلتیتکومادرید خواهد بود. این اتفاق در حالی رخ داده که بسیاری از تیم های بزرگ اروپا خواهان جذب وی بودند.

 

رئال مادرید قصد داشته در آخرین لحظات مقدمات جذب ژائو فلیکس، ستاره جوان بنفیکا را فراهم کند. مارکا مدعی شد رئال مادرید قصد داشته در آخرین لحظات نظر ژائو فلیکس را تغییر داده و شرایط جذب او را با پیشنهادی در مجموع 116 میلیون پوندی فراهم کند اما این ستاره جوان تصمیم خود را گرفته و قصد دارد در نهایت با پیشنهاد 107 میلیون پوندی اتلتیکومادرید راهی این تیم شود.

 

1414310

 

همچنین کریستیانو رونالدو نیز به مدیریت باشگاه یوونتوس گفته بود زمینه جذب این بازیکن جوان را فراهم کنند و بیانکونری هم به ژائو فلیکس پیشنهاد داده بود اما به نظر می رسد وی مُصر است در اتلتکومادرید بازی کند.

 

به جز اتلتیکومادرید و تیم های ذکر شده، منچسترسیتی نیز شرایط جذب ژائو فلیکس را جویا شده بود اما این ستاره پرتغالی در نهایت ترجیح داده راهی لالیگا شده و زیر نظر دیگو سیمئونه به بازی کردن ادامه دهد.

 

روخی بلانکوس در تابستان امسال ستاره بزرگ خود آنتوان گریزمان را از بعد از 5 فصل درخشان از دست داده و این مهاجم فرانسوی احتمالا راهی بارسلونا خواهد شد. دیگو سیمئونه امیدوار است ژائو فلیکس جانشین مناسبی برای گریزمان بوده و این ستاره 19 ساله بتواند جای خالی مهاجم فرانسوی را در واندا متروپولیتانو پر کند.

دیدگاه‌ها