کد خبر : 1619086 | 31 خرداد 1398 ساعت 18:21 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

توافق با شیمبا، گام حیاتی در نقل و انتقالات؛

آقای گل لیگ؛ علامت سوال بزرگ فولاد

مهاجم برزیلی فصل گذشته فولاد هنوز نه با سرخپوشان اهواز و نه هیچ تیم دیگری برای لیگ نوزدهم قرارداد نبسته است.

آقای گل لیگ؛ علامت سوال بزرگ فولاد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد خوزستان رقابت های فصل گذشته لیگ برتر را در رتبه هشتم به پایان رساند. فولادی ها در طول فصل 4 سرمربی روی نیمکت خود داشتند و سرانجام به جایگاه درخوری نرسیدند.

 

در آمار پایانی فصل، تنها جایی که اسم فولاد در میان برترین ها بود، عنوان آقای گلی لیگ بود. لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی و باتجربه فولاد موفق شد با زدن 16 گل به همراه کی روش استنلی بهترین گلزن لیگ برتر شود.

 

این مهاجم خارجی در پایان فصل قراردادش با فولاد خاتمه یافت و در آغاز فصل نقل و انتقالات شایعاتی پیرامون پیوستن او به یکی دو تیم از جمله پدیده شهر خودرو به گوش رسید. اما قطعا فولاد نیز تمایل زیادی دارد که موثر ترین بازیکن فصل گذشته خود را حفظ کند.


با این وجود، هنوز چنین اتفاقی رخ نداده و با گذشت یک هفته از شروع تمرینات، خبری از شیمبا در جمع فولادی ها نیست. شنیده می شود این مهاجم برزیلی شرط کرده در صورت دریافت کل مطالبات فصل پیش، لیگ نوزدهم را نیز با فولاد سپری خواهد کرد.

 

جواد نکونام و کادر فنی تیم فولاد این روزها در کنار تمرینات، تمرکز خود را روی جذب دو بازیکن در پست های دفاع میانی و دفاع چپ گذاشته اند. اگر لوسیانو پریرا با مدیران باشگاه فولاد بر سر عقد قرارداد جدید به توافق نرسد، یک اتفاق مهم به حساب می آید و در آن صورت فولاد باید حتما اقدامی جدی برای جذب یک مهاجم سطح بالا نیز ترتیب دهد. با توجه به اینکه نفرات لیست اصلی نکونام تا کنون اکثرا جذب سایر تیم ها شده اند، خرید یک مهاجم تراز اول نیز کار بسیار دشواری خواهد بود و از همین جهت، بحث ماندن شیمبا در اهواز، برای فولاد کاملا حیاتی است.

دیدگاه‌ها