کد خبر : 1619088 | 31 خرداد 1398 ساعت 18:30 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین شهرخودرو قطعا با ایشان شروع می‌شود

آخرین اظهارنظر مدیر پدیده درباره جدایی گل‌محمدی

مدیرعامل تیم شهرخودرو می گوید همه برنامه ریزی های ما برای آغاز تمرین از فرداست و امکان ندارد تمرین ما بدون یحیی گل محمدی برگزار شود.

آخرین اظهارنظر مدیر پدیده درباره جدایی گل‌محمدی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در هر ساعت از روزهای اخیر حرفهای متفاوتی درباره حضور گل محمدی در تیم پرسپولیس و ادامه حضور وی در تیم شهرخودرو می شنویم مدیران این تیم معتقدند که هیچ تغییری در سیاست های این تیم پدید نیامده و آنها همچنان با گل محمدی کار خود را در لیگ نوزدهم آغاز خواهند کرد.


با توجه به سخت بودن دسترسی به مدیران تیم شهرخودرو(پدیده)، در نهایت توانستیم تنها دقایقی جواد وطنخواه، مدیرعامل مشهدی ها را پیدا کنیم و با او تنها طی جملاتی همکلام شویم. وطنخواه که خود نیز در جایی حضور داشت که آنتن دهی ضعیفی بر فضا حاکم بود درباره سوال خبرنگار "ورزش سه" مبنی قطعی بودن تمرین شهرخودرو از روز شنبه گفت: اصلا تردید نکنید که تمرین ما از فردا و با حضور همه بازیکنان و کادرفنی آغاز خواهد شد.


او ادامه داد: می دانم این سوالات را با توجه به شرایط این روزها می پرسید اما من باز هم می گویم هیچ تغییری در برنامه های ما به وجود نیامده و طبق آنچه از قبل برنامه ریزی کردیم روند آماده سازی شهرخودرو از فردا و با حضور گل محمدی استارت می خورد.


وطنخواه در پایان حرف های کوتاه خود گفت: تا این لحظه اتفاقی نیفتاده و قطعا اگر قرار بود ایشان در تمرین فردا نباشند و یا از مربیگری تیم کنار رود باید روند اتفاقاتی که برای او افتاد به اطلاع ما می رسید و قطعا باید ما در جریان همه برنامه ها باشیم که تاکنون چیزی به ما اطلاع داده نشده و به همین دلیل من می گویم که اولین تمرین ما برای آماده سازی تیم برای حضور در لیگ نوزدهم از فردا با حضور همه اعضای تیم برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها