کد خبر : 1619121 | 31 خرداد 1398 ساعت 21:25 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی: یک تیم جدید را آماده خواهم کرد

مهاجم اسبق تیم ملی با اشاره به اینکه قرارداد بسیاری از بازیکنانش به اتمام رسیده عنوان داشت مجبور است یک تیم جدید را بسازد.

خطیبی: یک تیم جدید را آماده خواهم کرد

 به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی بعد از مدتی کوتاه دوری از فوتبال این بار با برعهده گرفتن هدایت تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به لیگ برتر بازگشت تا یک بار دیگر شاهد حضور این مهاجم سابق تیم ملی در سطح اول فوتبال ایران باشیم.

 

خطیبی درخصوص پیوستنش به باشگاه ماشین سازی و هدایت این تیم گفت: « در وهله اول باید از آقای مهاجری و همچنین آقای نصیرزاده سرمربی و مدیرعامل قبلی باشگاه تشکر ویژه ای داشته باشم. به هر حال آن ها زحمات زیادی را در فصل گذشته برای این تیم محبوب تبریزی متحمل شدند. این را در نظر داشته باشید که ماشین سازی یکی از تیم های قدیمی ایران به شمار می رود و بازیکنان بزرگی در این تیم بازی می کردند و من خیلی خوشحالم که این تیم بعد از مدت ها به سطح اول لیگ ایران بازگشته است.»

 

وی در ادامه در خصوص اهداف این تیم در آینده گفت: «ماشین سازی در فصل گذشته به مقام سیزدهم دست یافت که البته به نظر من جایگاه این تیم بسیار بالاتر از این حرف ها بود. من هم سعی می کنم که در فصل پیش رو با کمک تمامی اعضای این تیم در نیمه اول جدول باشیم تا انتظارات مدیریت و هواداران متعصب این تیم را بر آورده کنیم. به هر حال من همیشه تعصب خاصی نسبت به فوتبال شهر خودم تبریز داشتم و الان هم که مسئولیت این تیم را بر عهده گرفتم تمام تلاشم را انجام می دهم و تمام وقت تمرکز خودم را صرف بازسازی این تیم خواهم کرد و ذره ای کوتاهی نخواهم داشت.»
او درباره اینکه همیشه به دنبال ارائه فوتبال هجومی بوده است و در بازگشت مجددش به لیگ برتر آیا به همان سبک پایبند خواهد بود یا خیر گفت: «به هر حال من به سبک بازی خودم همیشه ایمان داشتم و هیچ موقع در مقابل هیچ تیمی صرفا به دفاع کامل روی نیاوردم و از هیچ چیزی نمی ترسم و در کل اعتقاد دارم سرمربی اگر می خواهد موفق شود باید با ترس خداحافظی کند. در عین حال که شرط عقل را هم باید در نظر داشت.»

 

خطیبی در ادامه با اشاره به تیم ماشین سازی گفت: «خوشبختانه فصل گذشته این تیم در فار دفاعی عملکرد قابل قبولی را داشت و تنها مشکل بارز ماشین سازی ضعف در خط حمله بود که من در این فصل قصد دارم با تقویت فاز دفاعی و ایجاد تحول در خط حمله ضعف گلزنی تیم را به حداقل کاهش دهم. البته در این راه تنها نیستم و مطمئنا با تمام همکارانم در این رابطه تلاش خواهیم کرد تا تیمی شایسته هواداران فوتبال تبریز را بسازیم و این را بگویم که سرشار از انگیزه هستیم.»


مهاجم ملی پوش ایران در جام جهانی 2006 درباره فصل نقل و انتقالات ماشین سازی و روند انتقال کنعانی زادگان به باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: «به هر حال در فضای رسانه ای و وبسایت رسمی باشگاه اسامی کسانی که به تیم پیوستند و همچنین بازیکنانی که از تیم جدا شدند منتشر شده است. در چند روز گذشته مسیح زاهدی هم به تراکتورسازی پیوست و کنعانی زادگان هم که از همین تیم به تیم ملی رسیده بود قصد جدایی داشته است. ما برای اینکه این بازیکن بتواند به پیشرفتش ادامه دهد در حالی که به او احتیاج مبرم داشتیم، نخواستیم که جلوی او را بگیریم و جدایی او از ماشین سازی قطعی شده است.»

 

وی در ادامه با توجه به قراردادهای بازیکنانش در فصل آینده خاطر نشان کرد: «متاسفانه قرارداد بازیکنان ما در این فصل به طوری بسته شده بود که نصف بیشتر بازیکن های ما به اتمام تاریخ قراردادشان رسیدند و شاید تنها 9 بازیکن از فصل گذشته در تیم باقی بمانند. یک زمانی مربی تیمی را تحویل می گیرد که با اضافه کردن دو تا سه بازیکن آماده حضور در فصل آینده می شوند اما دراین فصل ما کار بسیار سختی را در پیش رو داریم و امیدوارم با کمک مدیریت محترم باشگاه یک تیم جوان و با انگیزه را همراه با بازیکنان با تجربه برای فصل آینده ساخته و پرداخته کنیم.»
خطیبی درباره اینکه آیا فصل آینده منتظر چالش های شما با داوران در لب خط باشیم یا خیر: «من همواره احترام بسیار زیادی را برای داوران قائل هستم. متاسفانه در فوتبال ایران هر جنب جوشی را در لب خط به درگیری با داور ربط می دهند در حالی که روی صحبت من و اعتراضاتم با بازیکنان خودی است. من بازهم با انگیزه تر از قبل در لب خط حضور می یابم و هیچ بی احترامی به داوران نخواهم کرد.»

 

وی در پایان گفت: «در پایان باید از تمام پیشکسوتان و مردم خوب و طرفداران خوب ماشین سازی نهایت تشکر را داشته باشم که با پیام هایشان باعث دلگرمی من می شوند و امیدوارم که بتوانم جواب اعتماد همه آنها را بدهم.»

دیدگاه‌ها