کد خبر : 1619163 | 01 تیر 1398 ساعت 09:40 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد برای کی‌روش: بازگشت اوسپینا به کلمبیا

رسانه‌های کلمبیایی می‌گویند داوید اوسپینا، سنگربان شماره یک کلمبیا به دلیل بیماری پدرش، برزیل را ترک کرده و به کلمبیا بازگشته است.

خبر بد برای کی‌روش: بازگشت اوسپینا به کلمبیا

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شاگردان کارلوس کی‌روش در تیم ملی کلمبیا فردا در آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابتهای کوپا آمه‌ریکا به مصاف پاراگوئه خواهند رفت، تیم ملی کلمبیا با خبر بدی روبرو شده است. داوید اوسپینا دروازه‌بان شماره یک این تیم به دلیل بیماری پدرش اردوی تیم ملی را ترک کرده و به کلمبیا بازخواهد گشت.

 

1414357

 

پدر داوید اوسپینا از چند ماه گذشته با سرطان در نبرد است و با  توجه به ترک تیم ملی توسط اوسپینا به نظر می‌رسد وضعیت پدر او رو به وخامت گذاشته. به این ترتیب کی‌روش باید دست‌کم برای بازی فردای تیمش مقابل پاراگوئه در آخرین مسابقه کلمبیا در گروه B رقابتهای کوپا آمه‌ریکا از یکی از دو سنگربان ذخیره‌اش مونته‌رو و وارگاس استفاده کند.

 

اوسپینای 30ساله در دو بازی تیم ملی کلمبیا در رقابتهای کوپا آمه‌ریکای 2019 در میدان حضور داشته و در این دو بازی دروازه تیمش را بسته نگه داشته بود. کلمبیا تا اینجا صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی را قطعی کرده و فردا در آخرین بازی به مصاف پاراگوئه می‌رود تا برای بدست آوردن رتبه اول این گروه تلاش کند.

 

دیدگاه‌ها