کد خبر : 1619179 | 01 تیر 1398 ساعت 10:20 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت ستاره شیلیایی یونایتد در کوپا آمه‌ریکا

سرمربی تیم ملی شیلی، مصدومیت الکسیس سانچس، مهاجم این تیم و ستاره منچستریونایتد در جریان پیروزی شیلی بر اکوادور را تایید کرد ولی گفت نسبت به بازگشت او خوشبین است.

مصدومیت ستاره شیلیایی یونایتد در کوپا آمه‌ریکا

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس سانچس، مهاجم تیم ملی شیلی و باشگاه منچستریونایتد در جریان پیروزی 2-1 این تیم مقابل اکوادور در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا از ناحیه قوزک پا مصدوم شد. سرمربی شیلی، رینالدو روئدا این خبر را تایید کرد.

 

سانچس ساعاتی قبل در دومین بازی شیلی در گروه C رقابتهای کوپا آمه‌ریکا گل دوم و پیروزی‌بخش تیمش را مقابل اکوادور به ثمر رساند تا شیلی باکسب دومین پیروزی، صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کند. اما خبر بد برای شیلی مصدومیت سانچس از ناحیه قوزک پا در این بازی بود.

 

1414366

 

رینالدو روئدا، سرمربی شیلی در پایان بازی مصدومیت سانچس را تایید کرد ولی گفت به بازگشت او به ترکیب شیلی خوشبین است چون مصدومیت او به سختی مصدومیتی که اواخر فصل در منچستریونایتد تجربه کرده بود نیست.

 

سرمربی شیلی در این باره گفت:" ما بین دو نیمه وضعیت سانچس را بررسی کردیم و پزشک تیم ما گفت او می‌تواند به بازی ادامه دهد".

 

روئدا در ادامه صحبت‌هایش گفت:" نقشی که سانچس در این بازی برای ما ایفا کرد خیلی مهم بود. خوشبختانه مصدومیت او از همان قوزکی که در منچستریونایتد دچار آسیب‌دیدگی شده بود نیست. حالا باید بررسی‌های بیشتر انجام شود ولی امیدواریم او در بازی بعدی بتواند برای ما بازی کند".

 

دیدگاه‌ها