کد خبر : 1619224 | 01 تیر 1398 ساعت 12:40 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی شیلی:

سانچس در یونایتد به اندازه تیم ملی قدر نمی‌بیند

سرمربی تیم ملی شیلی با دفاع از ستاره تیم ملی این کشور الکسیس سانچس می‌گوید او در تیم ملی بیشتر از یونایتد قدر می‌بیند و برای همین درخشش بیشتری دارد.

سانچس در یونایتد به اندازه تیم ملی قدر نمی‌بیند

به گزارش "ورزش سه"، رینالدو روئدا، سرمربی تیم ملی شیلی با تمجید از ستاره تیم ملی این کشور، الکسیس سانچس که در سطح باشگاهی با پیراهن منچستریونایتد بازی می‌کند با اشاره به انتقاداتی که از عملکرد ضعیف سانچس در فصل گذشته برای یونایتد شده بود می‌گوید او در تیم ملی کشورش بیشتر قدر می‌بیند و با شور و عشق بیشتری تلاش می‌کند و شاید برای همین است که در تیم ملی شیلی عملکرد بهتری دارد.

 

1414365

 

سانچس در بازی شیلی مقابل اکوادور با وجود آنکه از ناحیه قوزک پا مصدوم شده بود به حضور در میدان ادامه داد تا در دقیقه 51 گل دوم و پیروزی‌بخش شیلی را به ثمر برساند. سانچس تا کنون در دو مسابقه شیلی در کوپا دو گل به ثمر رسانده و این در حالی است که در فصل 2018-2019 لیگ برتر برای منچستریونایتد تنها یک گل به ثمر رسانده است.

 

سرمربی تیم ملی شیلی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" سانچس در تیم ملی انگیزه زیادی دارد و به تیم ملی کشورش عشق می‌ورزد و با بازیکنان تیم  رابطه خیلی صمیمی‌ای دارد. شاید عدم وجود این عوامل در منچستریونایتد عامل این ماجرا باشد".

 

1386997

 

روئدا در ادامه صحبتهایش گفت:" الکسیس سانچس در بدترین زمان ممکن وارد منچستریونایتد شد. زمانی که شاید بتوان گفت یونایتد یکی از نامتعادل‌ترین دورانهای خود در سالهای اخیر را تجربه می‌کرد".

 

دیدگاه‌ها