کد خبر : 1619234 | 01 تیر 1398 ساعت 13:18 | 933 بازدید | 0 دیدگاه

جدایی اخباری از تراکتور در گروی موافقت دنیزلی

مسئولان باشگاه تراکتورسازی تصمیم گیری درباره محمدرضا اخباری را به مصطفی دنیزلی سپرده اند.

جدایی اخباری از تراکتور در گروی موافقت دنیزلی

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدرضا اخباری دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال که نیم فصل لیگ هجدهم با قراردادی 3.5 ساله به تراکتورسازی برگشت، پیشنهادهایی از چند تیم لیگ برتری دریافت کرده است. درباره اخباری گفته می شود که مسئولان باشگاه استقلال سخت پیگیر حضور او در تیم خود هستند و مذاکرات اولیه را نیز با این بازیکن انجام داده اند.


مساله مهم درباره جدایی اخباری اما قرارداد بلندمدتی است که این دروازه بان باتجربه با تراکتورسازی دارد و در صورتی می تواند به تیم دیگری بپیوندد که رضایت مسئولان باشگاه آذربایجان را جلب کند. از سوی دیگر با توجه به حضور رشید مظاهری در تراکتورسازی اخباری خودش نیز بی میل به جدایی از این تیم نیست اما باید نظر مسئولان باشگاهش را جلب کند.


در این خصوص مدیران باشگاه تراکتورسازی همه چیز را درباره اخباری به مصطفی دنیزلی واگذار کرده اند و این مربی ترک تبار باید تصمیم نهایی را اتخاذ کند. غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت اخباری به باشگاه خبرنگاران گفته است: «وضعیت یکسری از بازیکنان ما هنوز مشخص نشده است و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند. اگر دنیزلی خواهان حفظ برخی از بازیکنان از جمله اخباری باشد به طور حتم فصل آینده هم در تیم می‌مانند، در غیر این صورت به تیم دیگری می‌روند.»

دیدگاه‌ها