کد خبر : 1619257 | 01 تیر 1398 ساعت 14:18 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

با جذب همزمان نیمار و گریزمان

بارسلونا به دنبال بستن یک تیم کهکشانی (عکس)

اگر تصور می کنید بارسا فقط قصد بازگرداندن نیمار در تابستان را دارد، سخت در اشتباهید. بارتومئو قصد دارد بارسا را به یک تیم کهکشانی تبدیل کند.

به گزارش "ورزش سه"، تابستانی داغ و شلوغ انتظار باشگاه بارسلونا را می کشد. نیمار هم مثل همیشه سوژه شماره یک تابستانی خواهد بود.

در مادرید بر این اعتقادند که نیمار اگر قصد بازگشت به لالیگا را دارد، رئال را انتخاب خواهد کرد و در کاتالونیا نیز نشریه اسپورت روی بازگشت نیمار به بارسا پافشاری می کند. دیگر نشریه ورزشی معتبر کاتالونیا یعنی موندودپورتیوو نیز امروز گزارش داده است که بیشتر اعضای باشگاه بارسلونا با بازگشت نیمار مخالف هستند.

 

 

1414437

 

 

آلبرت ماسنو، خبرنگار معروف دیاریو اسپورت که تحولات مربوط به نیمار را به دقت تحت تعقیب دارد، امروز گزارش داد که جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا نه تنها خواهان نیمار است که قصد دارد آنتوان گریزمان را نیز به خدمت بگیرد. اتفاقی که می تواند بارسا را به یک تیم کهکشانی بدل کرده و خط حمله این تیم را مخوف تر از همیشه کند.

جذب نیمار و گریزمان به صورت همزمان، دشواری های بسیاری دارد اما تا همین دو هفته پیش، جذب نیمار غیرممکن به نظر می رسید و حالا دیگر اینگونه نیست. با گریزمان هم، زمستان گذشته پیش قرارداد به امضا رسیده و دو طرف منتظر 10 تیر هستند تا انتقال را نهایی کنند.

بارسا طبق ادعای اسپورت، برای نیمار سه شرط گذاشته و در صورت عمل به آنها، برای جذب او به صورت جدی اقدام خواهد کرد. ابتدا اینکه او از دستمزد 30 میلیون یورویی خود بکاهد. دوم او باید شکایت خود از بارسا بابت عدم پرداخت پاداش تمدید قرارداد سال 2016 را پس بگیرد و سوم اینکه رسما از هواداران و باشگاه برای ترک بارسا در سال 2017 عذرخواهی کند.

البته در صورت اجرایی شدن این سه شرط هم کار بارسا برای جذب همزمان نیمار و گریزمان دشوار خواهد بود. در این بین، چندین ستاره باید بارسا را ترک کنند. کوتینیو، راکیتیچ، دمبله و اومتیتی می توانند بازیکنانی باشند که با جدایی خود، دست بارسا را هم در خرید نیمار و گریزمان و هم پرداخت دستمزد این دو بازیکن باز کنند.

بارسا بر خلاف رئال، هرگز در تاریخ خود یک تیم کهکشانی نداشته اما قطعا در صورت جذب همزمان نیمار و گریزمان، می تواند تابستانی کهکشانی را برای هوادارانش رقم بزند.

 

 

1414436

دیدگاه‌ها