کد خبر : 1619275 | 01 تیر 1398 ساعت 16:01 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردشکنی های اتلتیکو با جذب رونالدو جدید پرتغال

ژوائو فلیکس، ستاره بنفیکا چیزی تا پیوستن به اتلتیکو فاصله ندارد و پیش بینی می شود که در چند روز آینده این اتفاق رخ دهد.

رکوردشکنی های اتلتیکو با جذب رونالدو جدید پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، ابتدا گفته می شد که چهارشنبه هفته گذشته ژوائو فلیکس، پدیده جدید فوتبال پرتغال که به وی لقب رونالدوی جدید را داده اند، راهی اتلتیکو می شود ولی به دلایلی هنوز این انتقال نهایی نشده است.

بنفیکا برای فروش ستاره 19 ساله خود، 120 میلیون یورو رقم بند فسخ او را می خواهد و اتلتیکو تنها در صورت پرداخت این مبلغ می تواند فلیکس را به خدمت بگیرد. هرچند توافق بازیکن با اتلتیکو نهایی شده ولی با پرداخت 120 میلیون یورو از سوی اتلتیکو، انتقال رسمی خواهد شد.

 

 

1408443

 

 

ژوائو با این انتقال، رکوردها را در اتلتیکو خواهد شکست. او نه تنها گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه خواهد شد که بالاترین رقم بند فسخ قرارداد را نیز به خود اختصاص خواهد داد. پس از نهایی شدن قرارداد، قرار است 350 میلیون یورو برای فلیکس، بند جدایی در نظر گرفته شود که بالاترین در تاریخ اتلتیکو خواهد بود. 

پیش از این، آنتوان گریزمان و دیگو کاستا با 200 میلیون یورو، بالاترین رقم بند فسخ در اتلتیکو را داشتند که البته بند فسخ گریزمان از 10 تیر به 120 میلیون یورو کاهش خواهد یافت.

 

همچنین تووماس لمار که فصل گذشته با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو از موناکو به اتلتیکو پیوست، فعلا گران ترین بازیکن تاریخ اتلتیکو است و با نهایی شدن انتقال ژوائو فلیکس، جای خود را به او خواهد داد.

 

 

1342135

دیدگاه‌ها