کد خبر : 1619281 | 01 تیر 1398 ساعت 16:43 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

فعلا که در خرماپزان اهواز هستم

آل کثیر: پیشنهادم را به پیکانی‌ها داده‌ام

پیکان در روزهای اخیر با برخی از بازیکنان فصل پیش خود تمدید قرارداد کرد اما مهاجم فصل گذشته این تیم هنوز با آنها توافق نکرده است.

آل کثیر: پیشنهادم را به پیکانی‌ها داده‌ام

به گزارش" ورزش سه" عیسی آل کثیر سال گذشته ، فصل متفاوتی را سپری کرد. او در لیگ هفدهم ، در حالی که نفت تهران اصلا شرایط خوبی نداشت یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و توانست آمار هشت گل و دو پاس گل را به ثبت برساند. او در حالی که گفته می شد پیشنهاداتی دارد در نهایت در ابتدای لیگ هجدهم به پیکان پیوست اما شرایط آنطور که انتظار می رفت نشد. آل کثیر هر چند در پیکان هم 8 گل در یک فصل زد اما خیلی کم به عنوان بازیکن اصلی به کار گرفته شد. این بازیکن جنوبی درباره شرایط حال حاضرش گفت:« فعلا که اهواز هستم.» او درباره آب و هوای اینروزهای اهواز گفت:« هوا واقعا وحشتناک گرم است. اهواز زمستانش خوب است و تابستان ها فقط شب می شود از خانه بیرون رفت.»


او درباره شرایط فوتبالی اش هم گفت:« فعلا که از فضا دور هستم اما تمرینات خودم را انجام می دهم. هنوز تصمیم نهایی را برای فصل بعد نگرفته ام. دوست دارم بهترین تصمیم را بگیرم چرا که فصل گذشته به هر دلیلی که بود ، به خاطر انتخاب اشتباه یا هرچی، خیلی اذیت شدم. امیدوارم خدا کمک کند و بتوانم این بار تصمیم خوبی بگیرم.»


مهاجم فصل گذشته پیکان درباره شرایط ادامه همکاری اش با این تیم هم گفت:« با پیکان مذاکره کردیم و من مبلغ پیشنهادی را به آن ها دادم و قرار است که تصمیم گرفته شود.»


آل کثیر در رابطه با دیگر گزینه ها و اینکه برای فصل بعد چه برنامه ای دارد هم گفت:« گزینه های دیگری هستند اما فعلا تصمیم نهایی را نگرفته ام. با این حال مساله مالی یکی از مهمترین آیتم ها است. مثل هر شغل دیگری اینجا هم مساله مالی مهم است اما چیزهای دیگر هم برایم اهمیت دارند، امکانات باشگاه و اینکه تیم را برای قهرمانی ببندند قطعا روی انتخاب نقش خواهند داشت.دوست دارم امسال جایی باشم که برای قهرمانی بجنگد و مدعی باشد.»

 

1414468

دیدگاه‌ها