کد خبر : 1619375 | 01 تیر 1398 ساعت 23:04 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

غلامپور: دروازه‌بان جدید استقلال هنوز مشخص نیست

مربی دروازه‌بانان استقلال اعلام کرد هنوز برای انتخاب جانشین مهدی رحمتی به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند.

غلامپور: دروازه‌بان جدید استقلال هنوز مشخص نیست

به گزارش "ورزش سه"، بهزاد غلامپور درمورد آغاز همکاری با آندره‌آ استراماچونی اظهار کرد: پس از معارفه آقای استراماچونی یکی، دو جلسه با ایشان داشتیم؛ به نظرم با توجه به تجربه‌ای که دارند، تیم‌های بزرگی که بودند، شرایط جوانی و همچنین انگیزه‌ای که دارند، می‌توانند کمک زیادی به استقلال داشته باشند.

 

او ادامه داد: اگر شرایط باشگاه خوب باشد و مسؤولان بتوانند مهره‌های کلیدی مد نظر آقای استراماچونی را حفظ یا جذب کنند، تیم خوب و منسجمی برای فصل آینده خواهیم داشت.

مربی دروازه‌بانان استقلال با اشاره به اینکه حسین حسینی در این تیم مانده است، ابراز کرد: امیدوار هستیم حسینی سال خوبی در استقلال داشته باشد؛ ما نیز در کنارشان هستیم تا تجربیاتمان را به او و دیگر دروازه‌بانان استقلال انتقال دهیم تا این تیم را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

 

غلامپور با بیان اینکه جانشین مهدی رحمتی باید با نظر استراماچونی انتخاب شود، عنوان کرد: برای انتخاب دروازه‌بان جدید هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم؛ باید با آقای استراماچونی صحبت کنیم و شرایط گلرها را بگوییم؛ باید رصدهای لازم را انجام دهیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد؛ آقای استراماچونی نظرمان را می‌گیرند ولی حتما ایشان هم پرس و جو کردند و پیگیر این مسئله بودند.

 

او ادامه داد: نمی‌شود گفت اسامی مختلفی که در رسانه‌ها مطرح شده صحت دارد یا خیر ولی در تمرین فردا راجع به این موضوع صحبت می‌کنیم و جلسه‌ای خواهیم داشت؛ فکر می‌کنم در هفته جاری دروازه‌بان جدید مشخص شود و به نتیجه نهایی برسیم.

دیدگاه‌ها