کد خبر : 1619438 | 02 تیر 1398 ساعت 11:06 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست کمیته مبارزه با مفاسد عراق؛

بشار رسن و طارق را از تیم ملی محروم کنید!

یکی از خبرنگاران عراقی به نقل از منابع آگاه عنوان کرده باید ۷۲ ملی‌پوش ازجمله ستاره‌های پرسپولیس و استقلال محروم شوند.

بشار رسن و طارق را از تیم ملی محروم کنید!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم ملی عراق دو هفته قبل دیدار دوستانه‌ای برابر تیم تونس برگزار کرد و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد، اما اکنون بسیاری از ملی پوشانی که در این مسابقه و دیگر بازی‌ها ازجمله جام ملت‌های آسیا برای عراق بازی کردند، با مشکل جدی مواجه شدند و درآستانه محرومیت قرار دارند.

 

روان الناهی یکی از خبرنگاران سرشناس فوتبال عراق در پستی اینستاگرامی اعلام کرد کمیته مبارزه با مفاسد عراق نام ۷۲ بازیکن تیم‌های ملی این کشور را معرفی و درخواست کرده تمام این نفرات، به اضافه لیست جدیدی که به زودی منتشر خواهد شد، از بازی در تیم ملی محروم شوند.

 

اما نکته مهم در لیست اعلام شده، حضور نام بشار رسن و همام طارق، ستاره‌های پرسپولیس و استقلال است؛ دو بازیکنی که احتمالا فصل آینده نیز در جمع سرخابی‌ها می‌مانند ولی باتوجه به فهرستی که کمیته مبارزه با مفاسد عراق اعلام کرده، شاید از بازی در تیم ملی محروم و حتی با جرایمی روبه‌رو شوند.

 

گفته می‌شود این لیست که از طرف کمیته مبارزه با مفاسد اعلام شده، به دلیل تغییر تاریخ تولد این ۷۲ بازیکن(صغر سنی) توسط خود آنها صورت گرفته و همین مسئله موجب شده تا آنها درآستانه محرومیت از تیم‌های ملی و فوتبال قرار بگیرند.

 

علاوه بر بشار رسن و همام طارق که ستاره‌های سرشناس تیم ملی عراق هستند، نام بازیکنان مهم دیگری ازجمله مهند علی، سعد ناطق، علاء عدنان، علاء علی، صفاء هادی، جلال حسن و ... دیده می‌شود که درصورت حذف آنها از تیم ملی عراق، این تیم با چالش عجیبی مواجه می‌شود و بعید است بتواند در مسابقات آینده به ویژه مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، مثل سال‌های اخیر در جمع مدعیان و تیم‌های قدرتمند قرار بگیرد.

 

ضمن اینکه گفته می‌شود در فهرست آینده که از سوی کمیته مبارزه با مفاسد عراق اعلام خواهد شد، نام ستاره‌های دیگری همچون ضرغام اسماعیل نیز اعلام خواهد شد؛ بازیکنی که نام او در لیست اولیه دیده نمی‌شود ولی چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی به تغییر در شناسنامه خود و اینکه سه سال خود را کوچکتر کرده، اعتراف کرد.

 

این اتفاقات در حالی رخ داده که تا به این لحظه فدراسیون فوتبال عراق هیچ واکنشی رسمی به این احتمال محرومیت‌ها نداشته است.

 

محروم شدن بشار رسن و طارق از تیم ملی عراق

دیدگاه‌ها