کد خبر : 1619469 | 02 تیر 1398 ساعت 12:59 | 886 بازدید | 0 دیدگاه

خواسته زیادی نداریم؛ برای المپیکی شدن می‌جنگیم

جمشیدی: پاداش بسکتبالیست‌ها را فراموش نکنند

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: ایران رنکینگ اول آسیا را در اختیار دارد و با همه تیم ها برای برد بازی می کند.

جمشیدی: پاداش بسکتبالیست‌ها را فراموش نکنند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بسکتبال که یک هفته‌ای است تمرینات خود را آغاز کرده، برای حضور قدرتمند در جام‌جهانی 2019 به میزبانی چین آماده می‌شود. آسمان‌خراش‌ها زیر نظر مهران شاهین‌طبع تمرینات خود را فعلا در سالن آزادی دنبال می‌کنند.


محمد جمشیدی، یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی که نقش پررنگی در صعود ایران به جام جهانی داشت، درباره وضعیت تمرینات به خبرنگار "ورزش سه" گفت: وضعیت تیم خوب است و تمرینات را خیلی جدی دنبال می کنیم. 60، 70 روز وقت داریم و در این مدت می توانیم به خوبی برای جام جهانی آماده شویم. خدا را شکر بازیکنان در صحت و سلامت کامل هستند و در این چند روز من مصدومیتی ندیدم. امیدوارم این شرایط تا آخر ادامه دار باشد.


وی درباره اردوهای تدارکاتی در نظر گرفته شده برای تیم ملی عنوان کرد: هر چیزی که لازم هست، قطعا کادرفنی و فدراسیون بهتر از ما به آن واقف هستند. فکر می‌کنم با برنامه ریزی صورت گرفته به خوبی می توانیم برای جام جهانی آماده شویم.


ملی پوش بسکتبال درباره خواسته بازیکنان از مسئولان گفت: خواسته زیادی نداریم. فقط اینکه با توجه به صعود به جام جهانی انتظار داریم پاداش های بازیکنان پرداخت شود. قول پاداش را به ما داده بودند و حالا که چند ماه از این اتفاق می گذرد و نزدیک جام جهانی هستیم، امیدواریم فکری به حال این مساله کنند.


جمشیدی درباره همگروهی ایران با تیم های اسپانیا، پورتوریکو و تونس بیان داشت: شاید به جز اسپانیا، 2 تیم دیگر از نظر اسمی بزرگ نباشند، اما آنها هم هر کدام 2، 3 بازیکن در NBA دارند. در هر صورت گروه راحتی نداریم، اما برای صعود می جنگیم.


وی در پایان افزود: گرفتن سهمیه المپیک و موفقیت در جام جهانی اصلا راحت نیست. در رشته ای مثل بسکتبال که در تمام کشورها فعال است و هواداران زیادی دارد، قطعا کار سخت تر هم خواهد بود. البته ما هم تیم کوچکی نیستیم. ایران رنکینگ اول آسیا را در اختیار دارد و با همه تیم ها برای برد بازی می کند.

دیدگاه‌ها