کد خبر : 1619503 | 02 تیر 1398 ساعت 15:18 | 994 بازدید | 0 دیدگاه

استارت سپاهان برای فصل جدید با دعای خیر (عکس)

روز گذشته اولین تمرین تیم فوتبال سپاهان طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در لیگ هجدهم با امیرقلعه نویی به مقام نائب قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کرد و برخلاف لیگ هفدهم که برای نیفتادن در هفته های پایانی می جنگید، تا هفته پایانی لیگ اخیر شانس قهرمانی داشت که البته در هفته سی ام، پرسپولیس موفق به پیروزی برابر پارس جنوبی جم شد تا پیروزی امیرقلعه نویی و شاگردانش مقابل استقلال خوزستان مقامی بهتر از نائب قهرمانی نصیب این تیم نکند.


در جام حذفی هم سپاهانی ها مانند لیگ شانزدهم به نیمه نهایی رسیدند ولی اینبار هم مانند زمان حضور ویسی مغلوب شدند؛ دیداری پرحاشیه که مقابل پرسپولیس به وقت های اضافی رفت و با تک گل نوراللهی در شرایطی که سپاهانی ها 9 نفره شده بودند، خاتمه یافت.


روز گذشته پس از استراحت چند روزه و تغییراتی که در ترکیب تیم ایجاد شده، بازیکنان کار خود را زیر نظر امیرقلعه نویی آغاز کردند و پس از اینکه دست به دعا بردند، کار خود را برای لیگ نوزدهم آغاز کردند.


پیش از شروع تمرین سرمربی تیم فوتبال سپاهان برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد تا آنها را با اهداف باشگاه که کسب قهرمانی در لیگ برتر است، آشنا کند.


سپاهان در فصل پیش رو به آسیا بازگشته و پس از مدت ها باید در سه جام بازی کند؛ سه جامی که در لیگ، جام حذفی و رقابت های آسیایی خواهد بود و در هر سه جام طلایی پوشان به دنبال موفقیت می گردند.


از نکات جالب تمرین روز گذشته حضور سیاوش یزدانی بود که برای خداحافظی با کادر فنی و هم تیمی هایش در تمرین حاضر شده بود.

 

عکس ها از شهرام شریفی

 

1414726

 

1414725

 

1414724

 

1414723

 

1414722

دیدگاه‌ها