کد خبر : 1619507 | 02 تیر 1398 ساعت 15:33 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

مطالعه دقیق کادر فنی ذوب آهن روی بازیکنان مورد نیاز

هجده بازیکن خارجی در غربال سبزقباها

در حالی که پیش از این به نظر می رسید ذوبی ها با از دست دادن ستاره‌هایی همچون مظاهری و حسینی شرایط مناسبی برای فصل آتی نداشته باشد، نگاهی به لیست این تیم نشان می دهد که شرایط ذوب آهن بسیار متفاوت از آن است که فکر می کردیم.

هجده بازیکن خارجی در غربال سبزقباها

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پیش از این تصور می شد خروج بازیکنانی همچون رشید مظاهری و محمدرضا حسینی، ترکیب اصلی ذوبی ها را دچار ضعف خواهد کرد اما نگاهی به لیست این تیم نشان می دهد آنها با داشتن نفراتی قابل اتکا در پستهای مختلف می توان به بستن تیمی خوب و یکدست در پایان فصل نقل و انتقالات امیدوار باشند.

 

در حال حاضر در لیست بازیکنان ذوب آهن 24 بازیکن حضور دارند و به نظر نمی رسد ذوبی ها دغدغه ای برای بازیکن در فصل جدید داشته باشند. قاسم حدادی فر، هادی محمدی، حمید بوحمدان، مسعود ابراهیم زاده، محمدرضا خلعتبری، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، زبیرنیک نفس، احسان پهلوان، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، محمدرضا عباسی، نیما طاهری، مجتبی حق دوست، رضا حبیب زاده، حمید ملکی، علیرضا چراغعلی، رضا رحیمی، مهران درخشان مهر، معراج اسماعیلی، علیرضا قادری، حمیدرضا سپاهی، مهدی رضایی و علیرضا منظمی به حتم در فصل آینده در جمع نفرات ذوب آهن خواهند بود چرا که همگی این بازیکنان با ذوب آهن قرارداد دارند.

 

گفته می شود، کار ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات با تمدید قرارداد چند بازیکن این تیم و جذب دو مهره دیگر پایان خواهد یافت و در صورت چنین رخدادی ذوب آهن با آرامش پای به رقابتهای فصل جدید خواهد گذاشت. همچنین کادر فنی ذوب آهن که در فصل گذشته با مطالعه دقیق بر روی بازیکنان خارجی توانست کریستین اوساگونا باکیفیت را جذب کند، در حال بررسی وضعیت 18 بازیکن گلچین شده خارجی است تا بتواند بر روی کیفیت بازیکنان خارجی خود نیز حساب باز کند. البته به این نکته نیز باید دقت داشت که مهمترین هدف ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات می تواند حفظ ارسلان و اوساگونا هم باشد که در کنار همدیگر فصلی خوب را پشت سرگذاشتند.

 

گفتنی است تمرینات ذوب آهن از اوایل تیرماه آغاز خواهد شد و ذوب آهن در تلاش است با یک برنامه تمرینی مطلوب با آمادگی بالایی فصل جدید را شروع کند تا در مرداد ماه به سراغ تیم عربستانی الاتحاد بروند، دیداری حساس و مهم که پیروزی در آن می تواند باعث صعود تنها نماینده ایران به جمع هشت تیم برتر آسیا شود.

دیدگاه‌ها