کد خبر : 1619513 | 02 تیر 1398 ساعت 16:00 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای حضور در استقلال با چند مربی مشورت کردم

دشتی: جنگیدن برای ترکیب اصلی را دوست دارم

بازیکن جدید استقلال می گوید از رقابت با هم تیمی هایش استقبال می کند.

دشتی: جنگیدن برای ترکیب اصلی را دوست دارم

علی دشتی در این باره به ورزش سه گفت: چند پیشنهاد خوب داشتم ولی با چند مربی مشورت کردم و در نهایت تصمیم گرفتم با استقلال قرارداد امضا کنم. امیدوارام بتوانم به استقلال در راه کسب موفقیت کمک کنم.

 

او در مورد تفاوت بین استقلال با تیم هایی که قبلا در آن بازی کرده است هم گفت: اول این را بگویم که همه بازیکنان دوست دارند در پرسپولیس و استقلال بازی کنند و من هم قبل از اینکه به استقلال بیایم در مورد این تیم کامل تحقیق کردم. آماده ام تا تلاش کنم به استقلال در راه موفقیت در این فصل کمک کنم.  

 

وینگر جدید استقلال در مورد حضور در ترکیب ثابت این تیم می گوید: اول باید تلاش کنم برای استقلال مفید باشم اما در کل دوست دارم رقابت کنم. این رقابت ها هم برای من و هم برای استقلال خوب می شود و باعث پیشرفت می شود.

 

دشتی در مورد شانس قهرمانی استقلال می گوید: خودتان می دانید استقلال پارسال فراز و نشیب داشت و در نهایت قهرمانی را از دست داد. امسال تلاش می کنیم استقلال را به موفقیت های بزرگ برسانیم و هواداران حمایت کنند تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

 

او در پایان گفت: من به تیم بزرگی آمده ام  که هواداران خوبی دارم و مطمئن باشید می دانم مسئولیت سنگینی دارم. تلاش می کنم جواب اعتماد مدیران باشگاه را بدهم و بهترین بازی هایم را برای این تیم انجام بدهم.

دیدگاه‌ها