کد خبر : 1619549 | 02 تیر 1398 ساعت 19:10 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهری: کار با دنیزلی هیجان انگیز است

سعید مهری می‌گوید کار با مصطفی دنیزلی بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است.

مهری: کار با دنیزلی هیجان انگیز است

به گزارش "ورزش سه"، هافبک دفاعی جدید تیم تراکتور در گفتگو با خبرنگار ورزش سه راجع به شرایط خودش و تیم تراکتور گفت: تمرینات اولیه را پشت سر گذاشتیم، البته بازیکنان زیادی در تمرین نبودند و تیم کامل نبود اما به هر حال تمرینات را انجام دادیم و خوشحالم که من هم جزوی از بازیکنان بودم.

 

وی درباره تمرینات مصطفی دنیزلی گفت: البته ما باید در روزهای بعد در این باره مفصل تر صحبت کنیم و الان نمی شود نظر قطعی داد اما برخلاف آقای رضا مهاجری، دنیزلی می گوید که برای من حفظ توپ و درصد مالکیت مهم نیست و فقط پاس رو به جلو بدهید. او می خواهد فقط حمله کنیم.

 

مهری همچنین افزود: ما تمرین را مثل همه تمرین ها با گرم کردن آغاز می کنیم، بعد بازی با دروازه نزدیک را انجام می دهیم چون نفرات کم هستند. در جریان این تمرین است که آقا مصطفی نکات مختلف تاکتیکی را گوش زد می کنند.

 

هافبک جدید تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا از جدایی نقی زاده، مهدی پور و طاهران به عنوان هم پستی هایش خوشحال شده یا نه، اظهار داشت: این به من ربطی ندارد و این بازیکنان هم همه دوست های من هستند اما به هر حال من آمده ام تراکتور تا بازی کنم. می خواهم خودم را نشان دهم و انگیزه بسیار زیادی هم دارم. در تمرینات بیشترین تلاش خودم را خواهم کرد تا مورد توجه کادرفنی قرار بگیرم.

 

سعید مهری در پایان راجع به حضورش در تراکتور و بازی کنار ستاره ها گفت: شاگردی آقای دنیزلی هیجان انگیز و لذت بخش است و همچنین بازی در کنار ستاره های ملی پوش بسیار برایم مفید خواهد بود. من خیلی خوشحالم که این فرصت را دارم که کنار بازیکنان بزرگ ایران بازی کنم و امیدوارم بتوانم خودم را نشان دهم.

دیدگاه‌ها